Efter solsken kommer regn.. eller var det tvärtom..?

Vilket underbart väder vi haft idag, hoppas vi har lika bra väder imorgon.

Senaste inlägget slutade med att ja skulle se på film och äta lunch.
kan jag tala om att.. precis så blev det också! haha :) Jag kollade på
"Mannen i mitt liv" som var helt underbar men den var inte riktigt som ja trott.
Iallafall så åt jag Fiskbullar med hummersås och mos till det :3 mumma! :*

Men jag har faktiskt gjort massa nytta idag också, har gjort rent alla skåps luckor
samt ungs luckan, diskbänk, spis å lite sånt!

Nu ska ja ta mitt lilla p-pillrus och sen ska jag nog dra igång en maskin tvätt och därefter
städa lite i duschrummet!

Ha en bra kväll!

Kram, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Duktig du ärå, som städat och donat! ;D



Svar: Jaaa, jag älskar Subway.

- Hihihi, jag borde faktiskt dra igång en nu jag också... ;>

MEN JATACK. Om någon bara kunde ge mig ett par hundratusen skulle jag dra direkt...

Jessica - you spin my head right round - RIGHT ROUND.

Blir småyr av alla dessa kommentarer, seriöst. 8(

- Och jo, jag är fet. Men inte länge till! ♥

2011-08-24 @ 19:38:33
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback