godmorgon, godförmiddag,godeftermiddag,godafton,godkväll & godnatt

Tjosan hejsan svejsan!
Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera, men jag ska genast bättra mig! :3

Vinter/Jul längtan
Sitter och lyssnar på julmusik och sjunger. jag vet  I'm kinda.. sick.. hahaha men iallafall
så har ja fått världens vinter längtan :o inte likt mig! Men jag längtar efter julglädjen, musiken
alla skratten och snön som knastrar under fötterna när man går. Att bara sitta inne under filt
med en kopp te eller varm choklad & marshmallows & vispgrädde med den man tycker om och se
på film.
Fy fan så mysigt♥


Nu ska jag redigera lite bilder från helgen så höres vi snaart igen! :*

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Du är inte sjuk....

Du är bara inte helt perfekt haha ;)

kraaaam <3 <3 <3

2011-08-21 @ 22:20:36
Postat av: ♥ fotograferande flata

Men det är ju så det är, nästa anhalt är julafton. Typ.

Inte är du konstig för det! Jag håller helt klart med din syster. :* ♥

2011-08-22 @ 03:21:41
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: ♥ fotograferande flata

Svar: Javisst är det fina namn jag fantiserat fram, mehehe. ♥ Ja, Benjamin är ett namn jag haft på tapeten rätt länge. :>

- Har du läst Dags att dö? Annars borde du göra det. Ville knappt lägga ifrån mig boken för att göra viktiga dagsbestyr. ;>



Får hoppas på att kameran är så bra som den verkar då. ;>

2011-08-22 @ 03:38:31
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback