♥ Grupp "Ko" For the win! ♥

Dagen var rätt rolig faktiskt, haha. Rätt sällskap hade man iallafall!

Det började med att jag fick skjuts till stan, av Gun, och vi körde lite fel men kom fram till harrys tillslut!

Sedan när de flesta kommit till scenen vid stadsparken, så blev vi indelade i grupper, jag var i grupp 17
med Flamur, Mikaela, Miriam, Jonathan & 2 till vars namn jag glömt haha.

Vi fick 24 uppdrag att utföra, 1-5 poäng för varje sak (Tror jag de var).
bland annat:
* Få en autograf av en känd örebro profil (vi fick Lahall's autograf)
* Fotografera gruppen med en känd örebro profil (vi tog kort framför statyn Karl IVX Johan (eller något haha))
* Fotografera ett porträtt av en pensionär
* Fotografera gruppen med en penisonär
* Fotografera när två pensionärer pussas
* Fotografera en reklambild på ett butiksbiträde
* Fotografera ett porträtt av en polis i bakstätet på en polisbil
* Kom på ett gruppnamn och en hejjaramsa och filma medans ni framför den inför en publik (vår grupp heter ko och vår ramsa är: vi heter ko, vi heter ko, vi heter ko, för vi är så ko-la (istället för coola)) hahahah
* Skriv erat gruppnamn med er själva och fotografera


å många fler knäppa, roliga uppdrag!


Hade iallafall en bra dag :> Vi fick 39 poäng ^^


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Låter som en riktigt toppen dag =)

2011-08-24 @ 20:58:53
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Åh, det lät ju superkuligt! :'> Hade gärna hängt med om jag kunnat... o.o



Svar: Det var fullspäckat hela morgonen iallafall, längtar till imorgon då jag kan köra hårt igen. :>

Åh alright. Emma som hängde med mig på stan rekommenderade den, så jag hoppas att den är bra - så att den är värd sina 75 kronor. ;>

Jag anser ju själv att det är hälsofarligt att ersätta måltider med vatten, men det är fortfarande ett alternativ jag skulle använda mig av om det går käpprätt åt helvete...

Eller hur. Sådana reklamer borde verkligen förbjudas... -.-



- Tack finafina du, för alla dina kommentarer om mina fotografier. :*

Yesbox! En cupcake från Hägges finbageri, där modern arbetar som maskinist om dagarna. ;3

Eller hur, jag fick också baklust när jag glodde på den. -

NJA. Min Cappuccino blev mer misslyckad, men den var god iallafall. :>

2011-08-25 @ 13:45:48
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback