♥ HomeSchool! ♥

God eftermiddag kära läsare.♥
Vaknade upp för nån timma sedan men låg kvar i sängen till 12.25 typ,
Gick sedan upp och då höll mamma på att steka ägg så ja bad henne steka två
till mig vilket hon gjorde. Tack min underbara mamma!♥

Har nu fått i migg ett par mackor och tänkte börja fixa mitt skolarbete nu! :)
Är dock nästan klar med det och ska, när det är helt klart, skicka det till Jocke eller Sofia.
Menmen! Imorgon är det skola i skolan iallafall haha! För imorgon efter skolan ska
ja till stockholm ju! :)

Skriver sen :*


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

ha såå kul i helgen och skriv några rader så jag vet att du är oki =D

PÖÖÖÖÖSSSS <3

2011-08-31 @ 13:13:01
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback