♥ Inte min dag idag.. ♥

Jag kom upp ordentligt, drack lite mjölk och även lite pucko, plattade och borsta håret, borsta tänderna osv.
Sätter mig på bussen till skolan, som var otroligt öde. Och sen när vi börja åka kom jag på att vi börja 11.45!
Aja.. Nu sitter jag iallafall här i skolan och svär över allt vad datorer och bilder heter...
Jag har ingen kamera med mig = har INGA bilder på denna datorn att redigera.
Jag har endast skoldatorn med mig = Kan inte heller fortsätta på min nya bloggdesign.
Jag har inte min handväska med mig = inga pengar att köpa frukost för.

Dessutom är jag här lite mer än 3 timmar för tidigt.. Det är verkligen inte min dag idag! 
Det mest positiva jag nyss fick veta av min mentor, var att vi är lediga på fredag, och det
betyder att jag kan åka till min älskling antingen torsdag efter skolan, eller tidigt på fredag!! :D

Nu ska ja se om jag kommer på något att göra!
Får väl kanske ta och försöka börja på projektet.

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: ♥ MIN KAMP MOT VIKTEN

Jag verkligen hatade att komma till skolan för tidigt, eller dra dit och att sen få veta att man inte har någon lektion... >.<

2011-08-30 @ 13:49:56
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback