lite tankar hit och dit..

Hejhopp, hoppas alla mina små söta läsare mår bra och att ni haft en bra dag hittills♥

Jag vaknade straxt efter 12 tror jag klockan var, fick ett samtal efter ett tag av
barnmorskan och vi bestämde att ja skulle komma ner när hon hade ungdomsmottagning idag.
Så ca 15.30 var jag ner till henne, kollade mitt blodtryck - som var bra tydligen *piuh*
och fixade ett nytt recept på p-piller och ofc fick jag även med kondomer! :>  håhå 8D

Var sen till apoteket och hämtade ut p-pillerna som tydligen var helt gratis! - förra gången
betalade jag, nu sa dom att det var gratis fram till man var 25år...? :S

Iallafall så sitter jag nu och klurar lite på en ny bloggdesign. Headern vet jag redan huur jag
vill ha den, men vet dock ej vilka bilder ja ska använda. Resten av bloggdesignen vet jag inte,
får väl kika runt på olika bloggar för att få lite inspiration! :)

Nu ska jag straxt sätta mig och äta lite med min far och sen blir det nog att byta om till myspys-
byxor(mjukisar) och sedan dra igång en film! :>

Ha en fortsatt trevlig kväll så får ni se lite bilder från kräftskivan senare ikväll/imorgon! :>

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Ja du inte tycker jag att jag är liten men oki då jag mår bara toppen ;) hehe

Men det var ju toppen att P-piller numera är grattis tills du är 25 =) låter toppen tycker jag =) ha en bra kväll nu och hoppas att du också mår bra <3

kraaaam

2011-08-22 @ 21:04:40
Postat av: ♥ fotograferande flata

Svar: Jag tycker absolut att du ska läsa den, tihi. :*

- TACK, TACK SÖTNOS ♥ Sofia tackar nog också. :'>

Det blev inget cafébesök, vi käkade en snabb lucnh på Subway istället. ;> Hihi, Soliman gick himla bra igår. ♥

- Hoppas att nästa maskin med tvätt går bättre... Hm... Jag får helt enkelt lära mig att vara mer uppmärksam. (y)



Hihi vi kommenterar så mycket hos varandra att det blir snurrigt. :*

2011-08-23 @ 17:32:38
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback