♥ Måndag.. tisdag och Onsdag! ♥

♥Godmorgon mina söta läsare♥

SKU & Stockholm!

Igår fick ja reda på att SKU(svenska kyrkans unga, en ungdoms grupp) börjat vara på
tisdagar istället för torsdagar, vilket jag tycker är rätt bra.

Och nu tänker de flesta nog "Är hon kristen?" eller liknande och NEJ eller ja, på sätt och vis,
jag är döpt, jag har vart med i barn/ungdomsgrupper sen jag gick i förskolan i princip och har
jobbat på Mixat som är en av de barngruppen jag gick på när jag var mindre (Mixat- förskolan - 3an,
Mixmax- 4an - 6an, SKU- 7an och uppåt). Iallafall och jag är konfirmerad, men NEJ jag är
inte troende och sånt, och går ej i kyrkan på gudstjänster på söndagar osv.
Jag har varit med i SKU sen jag gick i 7an och är med för gemenskapen. vi träffas, fikar,
snackar skit, spelar spel ibland och allmänt bara har lite trevligt! Det blir alltid mycket skratt när man är där. 

Kom iallafall dit och fick ett papper av Jimmy(präst) och han undra om jag ville följa med
till stockholm den 10 september. Och det är väl klart jag vill, vi ska till fryshuset(vad ni det är?)
och till grönalund! :D Dom betalar åkband, inträde och en måltid! ;D

Senare idag
Jag har fått tillstånd av min mentor att jobba hemifrån idag, så tänkte sova en stund nu och sen fixa klart projekt saken (den delen som ska vara inlämnad innan vi "går hem på fredag" (lediga fredag)) Så åker till skolan imorgon och lämnar in och/eller gör klart och sen lämnar in. :)

Imooooorgon
Imorgon är de torsdag lalalalalala :D Och vad händer då?
Jo SKOLA... haha nej skoja eller ja skola först, men 11.35 åker jag till Stockholm!
Ska äntligen få träffa min älskling igen♥ Det ska bli underbart! Tack vare att vi är
lediga på fredag så kan ja åka en dag tidigare och då få umgås en hel dag mer, med älskling!!♥♥

Åker hem igen på söndag och så kom Ellie och tyckte ja kunde ta tåget samtidigt som henne
så hon fick sällskap och så de ska bli trevligt att få umgås lite med henne också.
Blev dessutom blev tåget billigare hem än att åka buss hem :)

Angående Bilder
Jag ska redigera klart bilderna från helgen hos Jenny och lägga upp, så ikväll kommer de nog upp! :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka tider är det på tisdagar? Ifall man får för sig att kika in någon dag? :)

2011-09-01 @ 11:07:39
URL: http://dynasty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback