Picasso snart!

Hej på er söta små läsare. Jag vet att jag varit rysligt dålig på att uppdatera här
men det är för att ja haft rätt fullt upp senaste veckan. Var på möhippa förra onsdagen,
torsdagen minns ja inte riktigt vad jag gjorde, fredagen var ja först i örebro på stan me
ett par och sen tillbaka hem å sen på kvällen blev ja klippt och sen åkte vi tillbaka till örebro
och gick på krogen (O'learys) sen i lördags var de bröllop som gällde! Min älskade syster
och svåger gifte sig, GRATTIS igen! :D

MEN iallafall så har ja en hel del bilder kvar att fixa, ja tänkte redigera några och slänga upp
på bloggen. Jag känner att jag vill bara ha en blogg just nu och därför pausar ja med fawi
ett tag framöver.

Ledsen över att bloggen är tråkig nu, jag ska försöka slänga ihop en bloggdesign ikväll!

Bilder från bröllopet/festen får ni se sen, och så lite andra bilder! Nu ska ja ner mer pappa till
Picasso där vi ska träffa min ingifta faster(?) och min farbror! sååå  bye sålänge! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback