Tvätta, städa, rengöra.. lalalalala..LA.♥

Tvätta & rengöra♥
Nu har jag dragit igång en maskin tvätt och gjort rent toalett, handfat m.m. i duschrummet, tar hyllor, silen i duschen å resten av duschrummet imorgon. :)

Läskedryck & Photoshop♥
Nu sitter jag med ett välförtjänt glas coca-cola och tänkte redigera lite fler
bilder från kräftskivan och försöka få upp de på bloggen ikväll! :)
Ny hemsida på G♥
Kan även tala om att jag håller på med en hemsida (dock ej helt egenkodad osv.) som jag tänkte länka till när den är klar ! :)
Där kommer jag ha bladn annat.. ♥
Prisinfo om fotografering & andra tjänster.
En portfolio med bland annat mina favorit bilder.
En gästbok där du kan skriva en rad eller två när du ändå kikat förbi!
å sen lite annat smått å gott! :>
Hörs om en stund igen!  

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Jenny (syster)

Vad duktig du är =)

Du kan ju få fortsätta här sen ;)

kraaaam

2011-08-23 @ 23:05:54
URL: http://jennytsf.blogg.se/?tmp=23142559


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback