Dag 2 - Hur och när mitt fotointresse började..

Ledsen för sen update av dessa dagens listor.. hade totalt glömt bort denna! så nu fortsätter vi! :)


Jag har alltid varit ganska intresserad av fotografering, ända sen jag var liten.
Fick min första digital kamera (mamma och pappas gamla) när jag var.. 12-13 eller något.
Fick min allra första egna - ej begagnade digitalkamera i julklapp när jag var 13 tror jag.
Men efter att jag sommarjobbade sommaren 2009 - så köpte jag min allra första egna systemkamera,
den kamera jag har nu för egna pengarna, så sen Juli 2009 har mitt fotointresse bara vuxit och blivit
större för varje dag som går. Jag har lärt mycket väldigt mycket sen jag fick kameran.
Jag har alltid varit ganska intresserad av fotografering, ända sen jag var liten.
Fick min första digital kamera (mamma och pappas gamla) när jag var.. 10-11 eller något.
Fick min allra första egna - ej begagnade digitalkamera i julklapp när jag var 12-13 tror jag.

Men efter att jag sommarjobbade sommaren 2009 - så köpte jag min allra första egna systemkamera,
den kamera jag har nu för egna pengarna, så sen Juli 2009 har mitt fotointresse bara vuxit och blivit
större för varje dag som går. Jag har lärt mycket väldigt mycket inom fotografering sen jag fick kameran.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback