Dag 3 - Drömutrustning

Ojoj.. det var svårt.. har inte riktigt tänkt på vad min drömutrustning är..
Men ska ja tänka riktigt noga så är det nog att ha en Canon EOS-1D X som inte finns att köpa
ännu, men annars så en Canon EOS 7D, med lite olika objektiv som vidvinkel, macro, telezoom och
lite smått och gått. Reflexskärmar, en eller två bra kameraväskor/ryggsäckar, en fotostudio med
alla dess innehåll (blixtar, bakgrunder, speglar, skrivare, datorer att redigera och välja bilder,
soft boxar och ja.. allt sånt där som är nödvändigt när man har en fotostudio!)
jaa... finns så mycket man vill ha... *-*   hehehehe... finns mycket mer jag vill ha också! ;) haha
Ojoj.. det var svårt!
Har inte riktigt tänkt på vad min drömutrustning är..

Men ska ja tänka riktigt noga så är det nog att ha en Canon EOS-1D X som inte finns att köpa
ännu, men annars så en Canon EOS 7D, med lite olika objektiv som vidvinkel, macro, telezoom och
lite smått och gått.

Reflexskärmar, en eller två bra kameraväskor/ryggsäckar..

En fotostudio med all dess innehåll.. (blixtar, bakgrunder, tillbehör att fotografera
med som stol/soffa/leksaker till barn, mattor, accessoarer och sådant.. och speglar,
skrivare, datorer att redigera och välja bilder, soft boxar och ja.. allt sånt där som
är nödvändigt när man har en fotostudio!)


jaa... finns så mycket man vill ha... *-*   hehehehe... finns mycket mer jag vill ha också! ;) haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback