en liten dagens lista !

DAGENS HUMÖR: Lite smått seg, ganska glad
DAGENS KLÄDER: mina knall blå jeans, blå-svart randig långärmad tröja, strumpor, trosor å bh !
DAGENS FRISYR: Utsläppt - som vanligt.
DAGENS SMINK: Ingenting, men ska nog dra på mig lite mascara snart.
DAGENS VILL HA: Varmt väder ! nämen.. lite snö skulle alltid vara kul !!
DAGENS BORDE: öhm..
DAGENS PLANER: Redigera bilder och publicera dom här i bloggen, åka och fira min kusin å sen plugga !
DAGENS TRÅKIGASTE: att frysa! :(
DAGENS LÄNGTAN: Daniel <3
DAGENS VÄDER: Kallt, lite grått och trist !
DAGENS FUNDERING: "ska jag göra det?.. eller nej kanske det? nä det! nej.. vänta .. det.."
DAGENS BEROENDE: pluggapluggaplugga
DAGENS LÅT: Sång till Friheten - Björn Afzelius  - till minne av mormor..  Rest in piece!
DAGENS ORD: Social ? :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback