Om, vem, vad, hur, varför?

Om dig:
1. Vem är du? - Sanna
2. Ålder? - 14
3. Vart befinner du dig just nu? - Hemma, i mitt rum.
Vänner/familj:
4. Kan du lita på alla dina vänner? - Nej, inte fullt ut.
5. Vem litar du på mest av dina vänner? - Emelie
6. Vem i din familj är coolast? - Jag (h)
7. Trivs du hemma? - Jorå
Sexliv/förhållande osv:
8. Oskuld? Nej
9. Hur många har du hånglat med? 3
10. Har du ett förhållande just nu? - Nej
11. Har du varit RIKTIGT kär någon gång? - Jao
12. Vad tycker du är viktigt i ett förhållande? - Finns mkt
13. Hur länge höll ditt senaste förhållande? - 2 månader
Övrigt/allt annat:
14. Vem är bäst? - Kurt cobain
15. De bästa bandet/artisten? - kurt cobain (Nirvana) Green day, Korn är några av dom.
16. Vad sitter du på just nu? - Inget, ligger ner i sängen.
17. Om du tittar till höger, vad ser du då? - En fiol, gardiner och fönster.
18. Vem skriver/skrev du med på msn /senast? - Olle
19. Vad är du bäst på? - Att skratta.
20. Vad är klockan? - 18:52
21. Är du trött? - Mm
22. Vad ska du göra idag? - Plugga och sen sova
23. Vem är sötast? - Jenny
24. Brukar du dricka alkohol? - Nej
25. Vad är du sämst på? - Att komma ihåg saker
26. Hur många kondomer har du? - 1
27 & 28 -
29. Vrf i helvete sitter du och svarar på dom här frågorna? - Jag frågar samma sak till mig själv.
30. Har du kul? - Hade det nyss.
31. Klarar du några frågor till? - Mm
32. Är du nöjd med ditt namn? - Jodå, det antar jag.
33. Vad tkr du om dina syskon? - Schyssta oftast.
34. Vill du ha fler ointresanta frågor? - Nejtack
35. Kan du beskriva dej själv med ett ord? - Skrattig
36. Hur är du klädd just nu? - Jeans, svart linne.
37. Använder du smink ofta? - Japp, cr 4-6 gånger i veckan,
38. Är du fjortis? - Nej, inte imo
39. Läsk? - Nja,
40. Hejdå? - Tjadå!
Om dig:
1. Vem är du? - Jessica Widh
2. Ålder? - 18år
3. Vart befinner du dig just nu? - I mitt rum hemma.


Vänner/familj:
4. Kan du lita på alla dina vänner? - Nej, inte på alla.
5. Vem litar du på mest av dina vänner? - Thomas Falk
6. Vem i din familj är coolast? - JAG! :D
7. Trivs du hemma? - Jarå


Sexliv/förhållande osv:
8. Oskuld? Nä :P
9. Hur många har du hånglat med? öh.. 5 st i think :P
10. Har du ett förhållande just nu? - Ja.
11. Har du varit RIKTIGT kär någon gång? - Ja det har jag :)
12. Vad tycker du är viktigt i ett förhållande? - Mycket, men bland annat ärlighet, att man är trogen osv.
13. Hur länge höll ditt senaste förhållande? - 2 månader ungefär.


Övrigt/allt annat:
14. Vem är bäst? - Jag är bäst!
15. De bästa bandet/artisten? - Volbeat, paramore, breaking benjamin, creedence clearwater revival,
scotty mccreery, Markoolio(sen barsben! :D) å många många fler :P
16. Vad sitter du på just nu? - Jag sitter i sängen.
17. Om du tittar till höger, vad ser du då? - En vägg haha.
18. Vem skriver/skrev du med på msn /senast? - Just nu skriver jag inte med någon, men skrev med min älskling senast.
19. Vad är du bäst på? - Oj.. de saker jag är bäst på? Att lyssna på folk som behöver prata, fotografera osv. :P
20. Vad är klockan? - 19.23
21. Är du trött? - Lite..
22. Vad ska du göra idag? - plugga och titta på buffy och sova.
23. Vem är sötast? - Nando, My och Damion! :D:D
24. Brukar du dricka alkohol? - Ibland:)
25. Vad är du sämst på? - Att komma igång med saker t.ex. skolarbeten osv..
26. Hur många kondomer har du? - HAHA ööh...  fick faktiskt 1 paket med typ 10-12 kondomer av
barnmorskan när ja skulle fixa nytt recept på p-piller... HAHAHAH. xD snacka om att man kände sig dum -
tror lixom inte ens ja hade kille då.. o.O
27. Vrf i helvete sitter du och svarar på dom här frågorna? - För att ja har tråkigt!
28. Har du kul? - JAAAAA JÄTTEEE!!! Näääää..
29. Klarar du några frågor till? - Okej då!
30. Är du nöjd med ditt namn? - Ja:)
31. Vad tkr du om dina syskon? - Jag älskar mina syskon. Jag har de bästa systrarna i världen<3
32. Vill du ha fler ointresanta frågor? - Nä!
33. Kan du beskriva dej själv med ett ord? - Galen.
34. Hur är du klädd just nu? - Svarta mjukisbyxor, svart linne, vit tjocktröja med tryck, underkläder och strumpor.
35. Använder du smink ofta? - Nje, gjorde förrut men inte längre.
36. Är du fjortis? - JAAA!!! HELT KLART! HAHA näää :P
37. Läsk? - hmm...
38. Hejdå? - BYYYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback