Sick and tired..

Goddag.

Sitter hemma och har blivit sjuk igen.. mår sjukt illa och har ont i halsen, nyser hela tiden och är snuvig.. var
upp en gång runt 5 eller nå och spydde.. uäh! :( Värsta som finns.

Nu är jag iallafall sjukt trött och ska nog glo på en film eller så..

Ursäkta att de inte blev någon lucka i julkalendern igår.. om det blir nån idag, så kommer jag fixa två så det blir en för igår också.
Dock har jag slut på idéer! Hjälp mig! vad tycker ni ska finnas i luckorna?!  Tävling? Önskat recept? blogg/bloggdesign hjälp? Koder?

KOMMENTERA vad ni tycker! Alla idéer och önskemål tas emot med öppna armar!


Men nu ska jag försöka få i mig något att äta och dricka, sen lägga mig i soffan i vardagsrummet och se på film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback