Fick äntligen lite sömn inatt!

Sov riktigt länge idag, tog mig dock 2-3 timmar att somna, men sen sov jag till 13'00 idag när pappa väckte mig, hah. Mamma väckte mig runt 11 eller något för att fråga om jag skulle med till Dollar house eller något i Arboga, men stannade hemma, haha.

Jag har varit kreativ idag:) Jag har tagit reda på hur man gör heart bokeh vilket ja tänkte visa er i ett annat inlägg sen. Men de är väldigt simpelt så well.. i will tell you later!


Hugs !
Sen så tänkte jag börja med ett eget litet fotoprojekt som kommer pågå ett tag framöver.
Hittade idéen på en blogg jag brukar läsa titt som tätt - men börjat läsa mer senaste tiden,
Väldigt kreativt och kul !  Hennes blogg heter thingsyouremember.
Såhär kommer det iallafall gå till;
Jag kommer ta en bild varje dag och varje vecka kommer ett nytt tema.
Första veckan, kommer bli som "Thingsyouremember"'s första tema, Hjärtan - Bara för att jag fotograferade heart bokeh idag.
Och så kommer jag ta en bild varje dag av ett eller flera hjärtan och lägga upp på bloggen, 7 bilder, 7 dagar. Detta
betyder att man må va kreativ!
Jag har måånga idéer om temat så det kommer pågå x-antal veckor iallafall!
Vecka 1: Hjärtan
Vecka 2: Julstämning
Vecka 3: Snö & Is
Vecka 4: Färg
Vecka 5: Frukt & Grönt
Vecka 6: Vatten/Droppar
Vecka 7: Växter
Vecka 8: Känslor
Några teman verkar inte sådär super skoj, men allt går att göra kul och bra!  Och det blir utmaningen, att komma på nya idéer
till varje bild, varje dag som är både nytt, inspirerande och kreativt!
Kul ellerhur?  Jag börjar redan idag, egentligen vore ju måndag bäst, men spela roll! :)
Enjoy! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback