And I'm Batman!

Hej på er!

Såå.. vad har mina älskade läsare gjort idag då? :)  och hur mår ni? =)

Har gjort en massa grejor idag *Eller inte* hahaha... nejmen jag har typ,
* varit i skolan å pluggat lite - vi blev sura på våran lärare osv..
* Kom hem, åt lite lunch och kollade på buffy och samt fick mina skolkort.
* Pluggat liite
* Kollat på buffy
* Lagat mat
* Kollat på buffy

Och nu då?
Jo, nu förstår ni ska jag plugga Samhällskunskap B! Inte så ansträngande,
ska läsa i en bok och sådär. :)

Aja! Nu ska jag sätta igång lite musik och plugga lite.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: syster

Jag har inte gjort mycket... Bara tagit det lugnt ;)

längtar tills på fredag...

saknar dig

pööösss

2011-11-23 @ 22:50:34
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback