♥ Because I can.. ♥

Hejhopp lingonsnopp.♥

Sitter och kollar på Buffy just nu, slutade skolan runt 11 idag, vi höll på med projekt rapporten
och innan det fick vi sitta och lyssna på våra lärare i ca 40-45 minuter. wiho!

Men nog om det, som ni kanske märkt så ska ja försöka bättra mitt bloggande
och fotografi redigerande osv. Så igår uppdatera jag med 11-12 inlägg med bara bilder från tidigare
iår som jag inte hunnit redigerat tidigare.

Men iallafall, jag sitter och kollar runt och ser om det finns något mer att redigera annars ska jag snart
börja redigera bilderna från höstlovet och helgen! :)

Hare gött sålänge!

Kommentarer
Postat av: jenny

Va mera Buffy....var dom inte slut?? hahaha du och din Buffy ;)

2011-11-07 @ 15:18:21
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: jenny

kan du skicka lite bilder till mig på min bror?

Jag fick typ bara 1 =S

kram

2011-11-07 @ 16:54:21
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback