♥ Borta bra.... men hemma också bra! ;) ♥

Hej på er! ♥
Nu är jag hemma igen efter en vecka hos syster yster Jenny! Har haft riktigt kul och ja.. det skulle ju vara en lögn om jag sa att det inte blev nästan för mycket skratt! HAHAHAH :D

Igår kom även Jenny's bror Daniel dit, mycket trevligt, haha skulle vara en lögn om jag säger att Jenny INTE höll på att dö ett tag ;) hahahahahahhaha :D:D Alltid kul att jävlas! 

Menar.. jag och daniel är inte släkt, men jenny och daniel är syskon & jag och jenny är syskon ... så Jenny var ju lite orolig tror jag, HAHAHA. :D

Vi har gjort ganska mycket, promenerat, fotat en del, kollat på film, bakat å lite annat! Igår spelade Jag, Jenny, Daniel, Johnny och Katja UNO, vem vann? Jo jag! :D och idag spelade Jag, Jenny, Daniel och Marcus UNO, vem vann? Jo jag! Jag är oslagbar! ;) MOAHAHAHAHAHA :D

Har redigerat en HEL del bilder från olika tider iår, sommras å lite allt möjligt som jag inte haft tid till att redigera osv.  så nu kommer snart en bildbomb!! :)

Men men! Äre något ni undrar så äre bara att fråga!


Hare bra! :*

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej skrutt ;)

Jo kul hade vi och nej ska sanningen fram så var jag itne orolig det var lika kul att driva med er som ni drev med mig hahahaha hade jag varit orolig hade jag inte gått och lagt mig ;) Och jag kan hålla med nästan lite väl mycket skratt...har faktiskt ont i magen i dag hahahaha



Dee här måste vi i alla fall göra om och du vet ju jag måste ju ha en revanch (stavning?) i UNO =)

kram på dig

2011-11-07 @ 12:39:31
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: jenny

Helt underbara foton i alla fall =)

2011-11-07 @ 12:40:27
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback