Dag 1 – En bild på mig själv + tio fakta

1. Mitt fullständiga namn är Rebecca Eva Alexandra Gidlöf och har alltså namnsdag på självaste Julafton. Score!
2. Jag bor tillsammans med min mamma, halvbror och hund och min pappa bor i stockholm med sin sambo och mina två halvsystrar.
3. Jag ser mig själv som hyftsat smart när det gäller allt som har med skolan att göra, men däremot är jag ibland helt socialt inkompetent på fritiden och kan komma med de mest korkade frågorna och kommentarerna.
4. Jag har svårt för att vara tyst en längre stund och är ofta ganska högljudd, förmodligen till vissas missnöje.
5. Jag är intresserad av allt som har med webbdesign, programmering och digitalt skapande att göra.
6. Jag är impulsiv, och ibland gör jag extremt dumma saker utan att tänka i förväg.
7. Efter gymnasiet så drömmer jag om att komma in på Civilingenjörutbildningen med inriktning Industriell Ekonomi på Kungliga Tekniska Högskolan i Stockholm.
8. Jag älskar spenat, broccoli, paprika och majs...
9. ... och även choklad! Skulle hur lätt som helst kunna proppa i mig flera 100 gram på en kväll, utan att må illa. Helt sjukt! Om jag har småpengar i börsen så bara MÅSTE jag köpa choklad. Om någon bjuder mig så kan jag inte tacka nej. Jag är beroende helt enkelt..
10. Jag är galet nöjd med att jag valde Naturkunskapsprogrammet. Passar mig så otroligt bra!
- har inga direkt nya bilder på mig.. -

1. Jag heter då Jessica Helen Louise Widh  - mitt fullständiga namn!

2. Jag bor utanför örebro i en lägenhet tillsammans med båda mina föräldrar, är ensamt barn hemma just nu men har 1 hel syster och 3 halvsystrar!

3. Jag älskar djur av nästan alla dess slag - som man kan kalla djur, men mitt favoritdjur är hund.

4. Jag ser mig själv som snäll, omtänksam, lättroad, flummig m.m.

5. Mitt största intresse är foto - älskar allt som har med bilder att göra.. kolla på bilder, redigera bilder, fotografera m.m.

6. Jag är en psykiskt stark tjej som gärna hjälper folk som har det jobbigt eller behöver prata ut.

7. Jag älskar te!  Te är som en drog för mig ibland och kan även få mig mer avslappnad och lugn.

8. Jag går på JB i örebro, IT-Media och jag känner att om jag börjat gymnasiet nu, hade jag INTE valt JB.

9. Jag älskar choklad! Choklad är goott och gaaaah. ! :D

10. Jag har flera fobier...  Spindlar, höjder, clowner å allt möjligt som är skumt målat i ansiktet eller går på styltor eller är mimare eller ja.. allt möjligt! USCH! o:

Kommentarer
Postat av: jenny

flummig var bara förnamnet hahaha ;)

2011-11-17 @ 22:47:51
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback