Dag 1 - Vad jag satsar på för typ av fotografering.

Just för tillfället satsar jag inte på något speciellt, men när jag gått ut skolan
och jag och Thomas öppnat studio kommer vi satsa på modell och porträtt men även
kunna åka runt och fotografera t.ex. Bröllop, fester, dop etc.
I studion kommer vi kunna fotografera; Modell och  Porträtt bilder, nyfödda, barn,
grupp, familj, djur och andra bilder.
Har du önskemål om att bli fotograferad på någon annan miljö/plats så kommer du kunna
få bli det också. Bara att höra av dig ifall du har några
Vi kommer även senare kunna fotografera till
Körkort/ID-Kort/Passkort.
Och för tillfället fotograferar jag nästan allt mellan himmel och jord - Natur, djur,
modell och porträtt bilder, grupp bilder, familje bilder, barn och ja allt möjligt.
Du kan redan nu få bli fotograferad av mig - dock har jag inte tillgång till studio men
det går alltid att fixa vita eller annan färg på bakgrund osv. så vill du ha "studio" miljö
går det att fixa - dock kommer det bli på hemmaplan(hos mig eller dig) eller utomhus jag ställer
upp bakgrunden isåfall. Men annars så kan jag fotografera utomhus - har du önskemål är det bara
att säga till!
Prislista finns här;
Just för tillfället satsar jag inte på något speciellt, men när jag gått ut skolan
samt när Thomas(min bästa vän) gått ut skolan, så ska vi öppnat studio kommer vi satsa på
modell och porträtt men även kunna åka runt och fotografera t.ex. Bröllop, fester, dop etc.

I studion kommer vi kunna fotografera; Modell och  Porträtt bilder, nyfödda, barn,
grupp, familj, djur och andra bilder.

Har du önskemål om att bli fotograferad på någon annan miljö/plats så kommer du kunna
få bli det också. Bara att höra av dig ifall du har några frågor eller så.

Vi kommer även senare kunna fotografera till Körkort/ID-Kort/Passkort.
Och för tillfället fotograferar jag nästan allt mellan himmel och jord - Natur, djur,
modell och porträtt bilder, grupp bilder, familje bilder, barn och ja allt möjligt.

Du kan redan nu få bli fotograferad av mig - dock har jag inte tillgång till studio men
det går alltid att fixa vita eller annan färg på bakgrund osv. så vill du ha "studio" miljö
går det att fixa - dock kommer det bli på hemmaplan(hos mig eller dig) eller utomhus jag ställer
upp bakgrunden isåfall. Men annars så kan jag fotografera utomhus - har du önskemål är det bara
att säga till!

Prislista finns här;  http://crossthehills.blogg.se/2011/november/foto-priser.html

Har ni några frågor är det bara att höra av er till mig på;

Mail: [email protected]
Facebook: Jessica Widh
Min facebook sida: Fotograf Jessica Widh
MSN: [email protected]
eller skriv som en kommentar i detta inlägg! Kom dock ihåg att skriva i
e-mail och/eller hemsida/blogg så ja kan svara på din fråga.

Kommentarer
Postat av: therese

Nu har jag utset vinnaren i veckans blogg, gå in och kolla om det blev du annars kommer det en veckans blogg tävling nästa vecka!



kram /therese

2011-11-29 @ 16:43:37
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: tack, tacj! =D

2011-11-29 @ 17:02:55
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Daniel

Svar: Ja jag har börjat leta däruppe ;) hette stället din far jobba på?



Kan juh ge dig effen på att det inte blir en Canon! =O Pentax blir det! ;) Ska man köra Gubbgrön bil, ha gubbrocken och en ungdomskamera? nää du det blir Pentax för hela slanten <3<3<3

2011-11-29 @ 17:07:58
URL: http://danielwot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback