En Foto Lista!

Dag 1 - Vad jag satsar på för typ av fotografering.
Dag 2 - Hur och när mitt fotointresse började.
Dag 3 - Drömutrustning.
Dag 4 - Min bästa bild.
Dag 5 - Min första systemkamera.
Dag 6 - Tips på fotobloggar.
Dag 7 - Platser jag vill fota på
Dag 8 - Före och efter redigering.
Dag 9 - Var jag får min inspiration från.
Dag 10 - Motiv jag vill fota.
Dag 11 - Tre prisvärda tillbehör till kameran.
Dag 12 - På inköpslistan.
Dag 13 - Min första riktiga fotografering.
Dag 14 - Mina kameror genom tiderna.
Dag 15 - Mina mål inom fotograferingen
Dag 1 - Vad jag satsar på för typ av fotografering.
Dag 2 - Hur och när mitt fotointresse började.
Dag 3 - Drömutrustning.
Dag 4 - Min bästa bild.
Dag 5 - Min första systemkamera.
Dag 6 - Tips på fotobloggar.
Dag 7 - Platser jag vill fota på
Dag 8 - Före och efter redigering.
Dag 9 - Var jag får min inspiration från.
Dag 10 - Motiv jag vill fota.
Dag 11 - Tre prisvärda tillbehör till kameran.
Dag 12 - På inköpslistan.
Dag 13 - Min första riktiga fotografering.
Dag 14 - Mina kameror genom tiderna.
Dag 15 - Mina mål inom fotograferingen.
Dag 16 - Fotojobb jag gjort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback