En liten utmaning!

10 saker som jag har gjort 2008:
.:Förlorat min lillasyster.
.:Tatuerat mig
.:Gråtit mer än någonsin .
.:Fyllt 23 år.
.:Börjat träna på gym igen.
.:Varit på 2 tjejfester/kvällar (första gången någonsin i mitt liv)
.:Varit på en konsert med HIM (alltså kollat när dom har uppträtt)
.:Lärt mig att inte ta någonting för givet.
.:Köpt en Opel
.:Börjat läsa jägarexamen.
9 av mina främsta intressen:
.:Umgås med familj och vänner
.:Kolla på film
.:Bilar
.:Måla
.:Skriva
.:Böcker
.:Blogga
.:Musik
.:Säkert nå mer som jag inte kommer på.
8 saker som jag uppskattar:
.:Ärlighet
.:Humor
.:Respekt
.:Glädje
.:Ömhet
.:Skratt
.:Riktig vänskap
.:Egen tid
7 saker i rummet där jag sitter just nu:
.:3 Datorer
.:Tv
.:Tvrums-bord
.:Nintendo wii
.:Ps3
.:Alkohol
.:Skrivbord
6 saker som jag gjorde förra veckan:
.:Tränat
.:Städat
.:Jobbat
.:Bloggat
.:Tittat på tv
.:Varit på jägarkurs
5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
.:Mackor och varm oboy
.:Korvstroganoff och ris.
.:Makaroner och korv
.:
.:
4 saker som jag har gjort 2007:
.:Jobbat på hemglass
.:Började jobba på Pressmaster
.:Haft nedräkning till HIM konserten
.:
3 saker som jag har gjort 2006:
.:
.:
.:
2 saker jag ska göra idag:
.:Sova
.:Duscha
1 av mina bästa minnen:
HIM konserten den 13 Februari detta år. Total lycka innan all sorg.
Jag utmanar Kicki, Harry och Wysteriia
10 saker som jag har gjort 2011:
.:Förlorat en bra vän
.:Varit i sthlm och umgåtts med mina kusiner + en vän.
.:Mått psykiskt dåligt.
.:Fyllt 18år.
.:Börjat mitt 3e och sista år på gymnasiet
.:Varit på bröllop och möhippa
.:Varit i ullared + bott där i 2 nätter
.:Varit i småland hos syster
.:Börjat skjuta luftpistol(än sålänge)
.:Börjat övningsköra!

9 av mina främsta intressen:
.:Fotografering!
.:Webdesign
.:Umgås med nära och kära.
.:Läsa om fotografering
.:Promenera
.:Djur
.:Blogga
.:Barn
.:Läsa

8 saker som jag uppskattar:
.:Ärlighet
.:Humor
.:Respekt
.:Glädje
.:Trogna killar/tjejer
.:Skratt/leenden
.:Äkta vänskap/kärlek
.:Folk som bryr sig om en

7 saker i rummet där jag sitter just nu:
.:Min Ögonsten + all utrustning
.:Säng
.:Kläder
.:Bokhylla
.:Datorn
.:Matta
.:Torkade rosor

6 saker som jag gjorde förra veckan:
.:Skolan
.:Fotograferade
.:Photoshop(redigerade bilder)
.:Sålde min privata dator
.:Beställde ett Batterigrepp
.:Beställde och fick hem min kinky julklänning

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
.:Kyckling, ris, beasås+ost i ugnen
.:Biff med bambuskott och ris
.:Thaigryta(med kyckling) och ris
.:Fiskbullar och mos
.:Macka xD

4 saker som jag har gjort 2010:
.:Fotograferat
.:Träffat min bästa vän!<3
.:Varit i sthlm
.:Åkt upp i globen skyview

3 saker som jag har gjort 2009:
.:Badat mycket
.:sommarjobbat
.:Köpt min ögonsten!<3

2 saker jag ska göra idag:
.:Duuuuuscha! för det är skönt.
.:Fortsätta med Lena's bild.

1 av mina bästa minnen:
När jag köpte min älskade ögonsten i juli 2009 <3


Jag utmanar Alla som läser detta inlägg som har en egen blogg! ;)

Kommentarer
Postat av: Terese

Jodå det är bara bra. :)

Görs?

2011-11-22 @ 18:31:06
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Terese

Det är så bra, vilken säsong?

2011-11-22 @ 19:08:00
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback