Frågestund - Fotografering & Webdesign


Nu tänkte ja dra igång en frågestund här på bloggen..

Denna gång kan ni ställa frågor angående fotografering, kameror,
annat inom foto samt bloggdesign och webdesign..


Är det något ni undrar över angående min fotografering eller bloggdesign eller har ni
något om bloggdesign/fotografering ni gått och undrat över?

Är det kanske något ni behöver hjälp med? Eller ni kanske undrar över kodning eller
vill ha något redigerings tips? eller ja.. vad som helst inom detta ämne!
Jag kan ge ut koder, göra turtorial eller lära ut andra saker..
Har ni önskemål så säg till - jag lovar att gör ett inlägg om varje sak ni önskar!


Frågafrågafråga! :)
Ställ frågorna som en kommentar i detta inlägg :)

Jag kommer besvara frågorna i ett inlägg.
Ni har till och med imorgon den 30e november kl 22.00 på er att
ställa frågor, sen kommer jag börja svara! :)


Vad väntar ni på?!  FRÅGA PÅ! :)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Nu har exakt 3 mail skickats till din mail ([email protected]) men inget svar har kommit fram. Och tiden är nu ute och priset har gått. Tuvär. Ha en fortsatt trevlig dag, så får du försöka lyckas vinna nästa tävling jag har! Kram

2011-11-29 @ 19:26:57
URL: http://karolinamnam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback