Fundering..

Jag funderar lite på om jag ska försöka, innan december är slut, försöka ta lite
modellbilder - på mig själv (och de låter krångligt, men har ju stativ osv..)
eller låta någon annan fotografera mig.  Använda 2-5 olika outfits och modella lite..

Jag har inte så många nya, bra bilder på mig själv, det kanske skulle behövas.. kunna
jämföra mig mellan modellbilderna fotograferade av modellfotograferna i februari förra året
och sen modellbilder nu och se hur mycket jag förändrats.

DOCK så tänker jag se till att en viss favorit frisör - ska komma och klippa mig och färga mitt hår! :)
Jag tänker dock inte klippa mig så mycket, bara toppa mig och göra luggen mer sne, jag vill ha tillbaka
håret som jag hade när jag var hos modellfotograferna förra året..
och för att hjälpa er minnas den frisyen.. så visar jag en bild här:



Kommentarer
Postat av: syster

Älskar det här kortet på dig du är så fin =) Men det är du ju annars med men ändå du vet vad jag menar <3



Svar: Varför ska du ligga i snö i bara bikini???

du e ju inte klok men det har du ju aldrig varit det finns ju en liten larsson inom dig med ;)



pöss

2011-11-18 @ 09:57:43
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: syster

Ja jag vet att du är bäst på kameror men jag har inte råd att köpa någon sån dyr. och sen gillar jag den röda jag tycker den är läcker ;)



kram

2011-11-18 @ 10:00:10
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback