God kväll!

God kväller !

Sitter och språkar med några på msn och redigerar bilder o kollar på min blivande skönhet typ..

Har idag pluggat en del - mestadels läst i boken vi läser på samhäll B. ^^ 

Ooooch så hoppa ja av lucia grejen och har även valt att vänta med att fortsätta skjuta osv. tills troligen..
ja gått ut skolan.. Känner att jag inte kan ha så många intressen utan just nu har jag skolan jag vill
fokusera på, och dessutom mitt stora intresse för fotografering.

Så nu äre de som gäller! Plugg och foto! ;D<3

Vill påminna er om frågestunden! Verkar inte som någon är intresserad :S

Godnatt på er! :*

Kommentarer
Postat av: Minica

Sv: Tack du med ! (:

Följa varann via bloglovin?

2011-11-29 @ 23:49:54
URL: http://minica.favs.se
Postat av: minica

Sv har laggt till dig nu! (:

2011-11-30 @ 01:00:31
URL: http://minica.favs.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback