Helg hos Jenny + Plugg!

Åkte till Jenny idag så jag var här ca 12'30, då gick vi iväg och hämtade My på dagis..
Och guuud vilket väder det var här ! Regnigt och blåsigt! :S 

Menmen, sitter just nu och pluggar - eller ja, tog en liten paus men ska straxt fortsätta !
Bara två frågor kvar att svara på i just den uppgift jag gör.

Ikväll/imorgon så har min älskade syster och Marcus + ev. Robin och Mona bestämt sig för att
spöa mig i UNO... Alla HATAR mig i uno (A) HEHEHEHEHE.... undrar varför (A) ;)

Imorgon ska jag och troligen Mona då, vara barnvakt åt My medans Jenny och Marcus åker och storhandlar.


Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Tack detsamma! :)

Fina bilder :)

2011-11-25 @ 21:57:48
URL: http://jennyblomdahls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback