I'm so happy I'm so glad..

Hej på er ute i kylan! ♥

Hur mår ni idag då ?
Själv mår jag rätt kasst.. har världens mensvärk blandat med lite huvudvärk, ont i halsen, lite illamående och feber..eller ja.. kanske inte har feber längre  - men i don't know..  mår iallafall inte så bra. 

Har vilat en hel del idag.. inte gjort så speciellt mycket egentligen.. kan radda upp de saker ja gjort;

* Varit i skolan - åkte hem med feber
* Köpt plättar och ätit till lunch
* Kollat på Ensam Hemma 2 (Home alone - lost in new york)
* Sovit ca 2 timmar nästan
* Skrivit med älskling♥  och även skrivit lite med min älskade bror/bästa vän♥
* Köpt 50mm objektiv och blixt (eller ja, pappa å mamma var iväg å köpte - jag var hemma)
* Lyssnat på musik
* Tagit det lugnt.

tja.. de är väl vad jag gjort idag..   tänkte försöka ta mig orka att
lägga upp lite bilder på bloggen och på facebook också. ♥

Gilla min sida på facebook! :D Klicka *HÄR*

Kommentarer
Postat av: ♥ LIVET SOM TJOCKIS

Svar: Du anar inte hur god den är. hihi!

Det är inget att tacka för, sötnos. Så bra också att jag ÄNTLIGEN kan besöka din blogg utan att få någon jäkla virusvarning. :*



Haha din lilla fis. Men det skadar inte att tända ljusen igen, för mysipys i mörkret slår aldrig fel. ♥



Och du! KRYA PÅ DIG I MASSOR. kram!

2011-11-30 @ 21:31:04
URL: http://fingerborg.blogg.se/
Postat av: ♥ LIVET SOM TJOCKIS

Svar: Jaa. Jag har ju längtat som en tok efter att få besöka din blogg dagligen. ♥

2011-11-30 @ 22:39:08
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback