Ja, nej, kanske? ja vette tusan..

Godmorgon.. eller något..

Sitter i skolan och känner att jag bara vill sovaaa... är hur trött som helst..
vaknade 6634653 gånger inatt typ..

Blev en aning sent också, fastnade i photoshop och pratade eller ja, chattade, med Älskling.

Efter skolan idag så ska jag ta 8an bortåt netonnet och gå av vid Mio och sen gå till
netonnet och vänta i typ.. nästan 1 timme på att mamma och pappa ska komma dit -
jag ska då köpa 50mm objektivet samt en blixt!  Fast jag överväger fortfarande..
kanske ska ja spara till kameran?


Jaja.. nu ska ja väl sätta igång me skolarbetet...  Wish me luck.. eller nå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback