Kan inte någon få bort all smärta?!?!!!

Godmorgon..

Har inte sovit ett dugg bra, har så otroligt jävla ont vid revbenen typ, precis under
brösten och så gåre typ runt mig, runt ryggen och ja.. runt hela mig..
Vet seriöst inte var jag ska ta vägen..

Jag kan inte bära eller lyfta saker utan att få ont, jag kan inte sitta upp och sen resa mig utan
att få ont, jag kan inte ligga ner och sen sätta mig upp utan att få ont - knappt ja ens kan resa
på mig, så ont gör de.. Och dessutom känner jag smärtan utan att ens röra på mig..

Känner att jag bara vill försvinna bort från denna värld, smärtan tar över..


Sitter just nu i skolan - får se hur länge jag orkar vara kvar, om ja orkar vara kvar hela dagen
eller om jag har för ont..

Senare ikväll så är det lucia övning som gäller..


Nu börjar min lektion, så vi hörs..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback