Lång kväll igår och lång dag idag..?

Hej på er !

Det var en låååång kväll igår kan jag tala om! Men en rolig kväll, myyycket skratt måste ja säga HAHA.

Jag, Jenny och Mona satt från ca 20'45 till 01.50 ungefär, och spelade UNO, och vi spelade bara upp till 500! Innan vi ens var över 150, hade vi spelat i 2 timmar. haha Men oj vad kul vi hade, och gud vad alla är emot mig i uno.. men eftersom alla är så emot mig - betyder det att dom tror att ja kan vinna igen osv..

Jag vann ju båda gångerna vi spelade när Daniel var upp, men igår Vann Mona och Jenny förlorade - jag hamnade mittemellan.

Ikväll blir vi troligen 5 stycken som spelar - för då är förhoppningsvis både marcus och Robin med.

Just nu sitter jag och tänkte plugga litegrann, Jenny och Marcus ska åka iväg och storhandla så jag och Mona är kvar med My och Mona's hund Stina.

Säger bara en sak - Var sociala!

Titta vårat fina uno bord!!


Kommentarer
Postat av: syster

Uno bord heter det hahahahaha

2011-11-26 @ 23:42:48
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback