Mode utmaning eller något..

Jag har blivit utmanad av några personer att svara på denna lista- så här kommer det !
Vad heter du?
Hannah Denise Sydow. och nej...inte Von Sydow.
Vart bor du?
Lägenhet, Sthlm City.
När är du född?
26 Juli 1985
Beskriv din stil med 3 ord?
Trendig, Egen Stil.
Vad innebär mode för dig?
Mode för mig är att skapa en egen stil och personlighet samtidigt som man följer trenderna.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, Zara, TopShop, Tjallamalla och massa andra...
Shoppar du second hand?
Det blir inte så ofta-men när man väl fyndar nåt på second hand älskar jag det!
Vilken är din favoritdesigner?
Chloé, Stella McCartney, Anna Sui & massa fler , kan inte bestämma mig.
Vad är din favorit i höst?
Jeansen (alltid), "Oversizade" tröjor och leggings.
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Åh det är så olika-men alldeles för mycket! Tråkigt svar jag vet.
Dyraste plagget respektive billigaste?
Min chloé väska ( åh det känns så snobbigt att berätta att man har en sån :S ) och typ en tröja på H&Ms herravdelning (Oversize) för 49 spänn är väl nog det billigaste.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Då ska jag ha bättre ekonomi så då kommer jag shoppa mer!
Brukar du tröstshoppa?
Det är klart jag gör. Mitt humör kan gå från - till + av att köpa något nytt!
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat - men jag älskar lågklackat också. Bara det att jag inte är världens längsta tjej direkt.
Vilken är din drömväska?
En svart Fendi Spy. Eller dröm och dröm men skulle jag lägga pengar på en väska nu skulle det vara en sådan.
Vilket blir ditt nästa köp?
Ett vitt ribstickat linne - gick hål i mitt förra.
Favoritblogg?
Ingen speciell men jag läser alltid Amandas blogg
Vilka är dina stilikoner?
Jag byter hela tiden men 2 som alltid (nja.nästan)  lyckas är Ashley Olsen & Nicole Richie,
När upptäckte du ditt intresse för mode?
Jag har ALLTID varit intresserad av mode. Mamma har nog aldrig fått shoppa kläder åt mej på egen hand!
Vad vill du jobba med i framtiden?
Pluggar till journalist. Gärna inom mode!
Favoritplagg just nu?
Mina svarta leggings.
Favoritaccessoarer?
SKOR OCH VÄSKA
En liten "mode utmaning"..

Vad heter du?
Jessica Widh

Vart bor du?
I en byhåla utanför örebro.

När är du född?
23 Juni 1993

Beskriv din stil med 3 ord?
Min egna stil ? :P

Vad innebär mode för dig?
För mig är mode en trend, att skaffa sig en helt egen stil som är olik alla andras, en helt egen personlighet.

Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
När det gäller kläder så; Först på listan står New Yorker, men annars handlar ja på  Cubus, H&M, Bikbok, Carlings osv.  men om man räknar bort de så vet jag inte riktigt :P

Shoppar du second hand?
Nej, det gör jag inte, har dock inget direkt emot det eftersom det kan finnas mycket fint :)

Vilken är din favoritdesigner?
Oj.. jag vet inte helt ärligt.

Vad är din favorit i höst?
Svårt att säga.. Mina älskade neon/ultra blå "jeans" eller mjukis byxor och stor tjocktröja typ. beror på vad ja känner för. Lite myskläder sådär.

Hur mycket shoppar du för i månaden?
Ska jag vara helt ärligt så shoppar jag inte så ofta, även om jag vill.

Dyraste plagget respektive billigaste?
OJ! Det blir svårt.. ööhm.. Jag har ingen aning! O_o :o

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Då lär jag nog ha mycket bättre ekonomi och kommer kunna shoppa mer.

Brukar du tröstshoppa?
Haha nej :) eller ja, kanske nån gång.

Högklackat eller lågklackat?
Ska de vara klack, så högklackat :) men lågklackat går bra med, eller ingen klack alls ;D på vardagar använder jag sällan högklackat - blir dock mer och mer då mina vinterskor är högklackade :)

Vilken är din drömväska?
Har ingen drömväska ^^

Vilket blir ditt nästa köp?
Ett objektiv och en blixt till kameran :) men gäller det kläder så; en nyårsklänning tror jag. eller en jacka.

Favoritblogg?
Brukar läsa mina vänner's bloggar men även Fokis :)

Vilka är dina stilikoner?
Jadu. jag vet inte :P

När upptäckte du ditt intresse för mode?
Jag har inte stort intresse för mode :P

Vad vill du jobba med i framtiden?
Fotograf :)

Favoritplagg just nu?
Min tröja ja sover i.

Favoritaccessoarer?
Svårt! Räknas kameran (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback