♥ Ny dagens lista. ♥

DAGENS HUMÖR: Trött som jag vet inte vad!!
DAGENS KLÄDER: Underkläder, mjukisbyxor, långärmad tröja och en tjocktröja.
DAGENS FRISYR: Utsläppt med mössa -> som nästan alltid.
DAGENS SMINK: Inget !
DAGENS VILL HA: min säng eller nånstans att lägga mig å sova..
DAGENS BORDE: Fotografera!
DAGENS PLANER: Skola, hem och packa å städa lite och sen ska min älskade syster
Jenny hämta mig då vi ska till deras fd. lägenhet och städa.
DAGENS TRÅKIGASTE: Skolaaa
DAGENS LÄNGTAN: min älskade knäppa och underbara syster! ;D
DAGENS VÄDER: Kallt, lite grått
DAGENS FUNDERING: Hur jag ska hålla mig vaken !
DAGENS BEROENDE: tuuuggummmmi!
DAGENS LÅT: Stefan Andersson - Kärlekens melodi
DAGENS ORD: Pallaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback