Och så har träningen börjat igen!

Jag har äntligen börjat tränat igen, har försökt förrut, men har haft så ont i bröstkorg å rygg osv. att jag inte kunnat.. Men nu efter en månad utan träning, är jag äntligen igång igen!

Har bara börjat väldigt smått med 3 stycken övningar för att inte göra så jag får ont igen;
* 30 st situps
* skulle gjort 20 armhävningar, men slutade med 5 då jag verkligen inte kan göra armhävningar, HAHA. *sämst*
* 10 st av en övning ja inte vet vad den kallas, men man ligger först på magen och sen ställer sig med tårna i marken och lyfter upp sig med hjälp av underarmarna - så dom ligger rakt på golvet... :P

Tycker jag iallafall är en bra - liten start på att börja träna igen..

Imorgon ska jag ut och springa en vända - skulle cyklat lia runt om hjulen var pumpade och kedjan inte rostig...

Ska även börja med något utav detta i vår;
Brazilian Jiu-Jitsu
Submission wrestling
Shootfighting
Vale Tudo
Kickboxning
Brazilian Jiu-Jitsu
Submission wrestling
Shootfighting
Vale Tudo
Kickboxning


Kan dock inte bestämma mig om vad !  Vilket tycker ni? :o

En sak som saknas bara... MUSIK!
Någon som har något tips på bra musik man kan träna till?? Säg till isåfall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej hur långt har du kommit då?^^

2011-11-22 @ 21:43:16
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: syster

Ååå jag vill också börja med nått sånt :(

2011-11-22 @ 22:17:08
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Du har inte funderat på att börja i mma (Mixed martial arts)? Som nästan är som en bladning av alla dom.

2011-11-28 @ 11:17:02


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback