Och så var de den där tråk studen igen.

em SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag är nöjd som det är.
Skulle du vilja väga mer?
Haha nej, snarare mindre.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Enormt ledsen och sen arg. Brukar gå den vägen.. Om jag nu har någon.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Är han het så visst.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Möjligt faktiskt, vore rätt nice. Jobbigt imorgon då bara, att jobba.
Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Nepp
Kan du slicka dig på näsan?
inte det heller.
Kan du kolla i kors med ögonen?
vill inte prova, blir yr i huvudet.
Kan dina föräldrar lita på dig?
Hm, jo, jag är ärlig av mig.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
haha jadå, fast möjligt att jag får anstränga mig.
Kan du vara på fest utan att dricka?
jJupp, men rätt tråkigt om alla andra dricker.
Kan dina vänner lita på dig?
Ja, självklart.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Det vore fräckt, men knappast i nuläget.
Kan du suga?
Haha ja, jag kan det ja..
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Kan kan jag.
Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Jo, det har jag nog gjort.. "...jag är ärlig av mig.."
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Min mamma iaf.
Har du ett syskon?
Storebror 79, storasyster 81 och lillebror 86.
Har du varit full den här månaden?
Ja, senast i fredags!
Har du någonsin haft sex med någon?
Jo :)
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Förmodligen
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Jag tröttnar aldrig på frågor!
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, inte sen imorse.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja, senast i fredags.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
yesyes, men inte i fredags :P
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Något ditåt iaf..
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Jo, men jag vill inte.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Hm.. nästan? någon förälder kom in en gång, fast möjligt att man hann gömma sig i tid..
Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja, det har jag. Men inte samtidigt.
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej!
Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
Jag har rätt så delade platser där. Varierar mellan Helene, Janna och Emelie. Beroende vilken dag. :)
Vem älskar du?
Fler än vad jag vågar erkänna.
Vem hade du senast sex med?
Mr T.
Vem vill du bli full med?
trebor, han är rolig!
Vem är den bästa artisten?
Ingen aning..
Vem pratade du senast i telefon med?
Anneli, min favoritarbetskompis!
Vem har du en liten crush i?
liten? Känns som om jag har det i alla..
Vem är snyggast i världen?
vet inte.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Delar av min familj.
Vem är snällast i världen?
Bamse?
Vem är din bästa kompis?
Ja, det har inte ändrats sedan sist.
Vem vill du prata med?
Någon rolig.
Vem sov du med senast?
S.
Vem såg du full senast?
Det måste vara S ja..
Vem vet allt om dig?
Jag tror inte att någon vet allt.. men Helene och Janna är väl de som vet mest. Emelie knappar in också.
Vem kysste du senast?
Det var S.
Vem kramade du senast?
Och S igen.
Vem kan berätta allt för dig?
De jag kan berätta allt för, kan berätta allt för mig.
Vem kan du berätta allt för?
.. läs ovan.
Vem hatar du?
Dumt att hata.
Vem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Mja.. kanske :o ibland iallafall, när man inte når upp till vissa hyllor och skåp osv.
Skulle du vilja väga mer?
HAHA... nä! Mindre! :o
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Mja, arg skulle man nog inte bli. Snarare mer typ ledsen, chockad osv. :P
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Åhja! ;)
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Mjae.. inte nu :oo och jag dricker mig inte full :P *peppar peppar ta i trä*


Tio KAN

Kan du röra på öronen?
Nä xD
Kan du slicka dig på näsan?
Nö :o
Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja ;D
Kan dina föräldrar lita på dig?
Jarå.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Det är möjligt. Dock väldigt jobbigt, men de skulle ja nog klara!
Kan du vara på fest utan att dricka?
Klart jag kan :P
Kan dina vänner lita på dig?
Självklart.
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Yepp! Har redan den tanken - men vet ej när och om ja vågar xd
Kan du sjunga?
Jodå.. jag tycker dock inte de låter bra.. men jag kan :P
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Yes :)


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Mjo xD
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja :)
Har du ett syskon?
Nej.. jag har fler:)
Har du varit full den här månaden?
Nope!
Har du någonsin haft sex med någon?
Ja xD
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har dom säkert.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Närå!
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej :P
Har du pussat någon som är fem år äldre?
Nope.
Har du haft sex med någon som är fem år äldre?
Naj.
Har du haft ett förhållande med någon som är fem år äldre?
Näj
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej :S
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Mja typ.. xD mitt ex lillebror kom in i rummet.. han är typ 7år xD EHEHEHE
Har du haft sex med mer än tre personer?
Samtidigt?? O_o nä! :o sammanlagt? inte än;)
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nope

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän?
Thomas Falk ! <3<3
Vem älskar du?
Många.. Min familj/släkt, min bästa vän och älskling. <3
Vem hade du senast sex med?
Mitt ex.
Vem vill du bli full med?
Vet ej:o
Vem är den bästa artisten?
Finns många.
Vem pratade du senast i telefon med?
Tina X)
Vem har du en liten crush i?
I min älskling ;)<3
Vem är snyggast i världen?
ÖH..
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Hm.. svårt ;o jag är väldigt omtänksam och skulle nog ge det till barn som har de svårt.
Vem är snällast i världen?
BAMSE!
Vem är din bästa kompis?
Thomas fortfarande S:
Vem vill du prata med?
Någon som är social och rolig!
Vem sov du med senast?
Min kudde.
Vem såg du full senast?
öh.. har inte vart direkt full.. men räknar man den gången som att ja va full så
isåfall Fredrik, Martin och Linus.
Vem vet allt om dig?
Ingen vet allt, men ett par vet mycket!  typ Thomas vet mest tror jag..
Vem kysste du senast?
mitt ex ;P
Vem kramade du senast?
Jenny.
Vem kan berätta allt för dig?
De som vill.. Jag finns för alla som behöver prata och all info som kommer
till mig, stannar mellan mig och personen som gav mig den.
Vem kan du berätta allt för?
Jadu.. ;o Jag vet inte riktigt..
Vem hatar du?
Många.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback