♥ Pang pang! ;) ♥

Godkväll.♥

Jag tänker inte skriva så långt eller så, men berättar lite snabbt och enkelt om dagen.

Började dagen med att skriva en uppsats som ska vara på 5-6 sidor - fast är inte klar !
- Sen så har jag även hoppat på Samhällskunskap B kursen som är denna termin och nästa,
samt hoppat på psykologi som jag kommer ha nästa termin.

Och så hade vi Foto B idag, mycket roligt - vi gick igenom en massa grejor som vi ska göra under
terminen och vi ska börja med tema foto, och då drog vi lappar - det var en intressant upplevelse hahaha..
jag fick iallafall "likgiltig" först, men tog en ny sen som blev "sakna".. har fortfarande inte bestämt mig
för vilken jag ska göra, jag vill göra sakna, men jag vet inte hur jag ska fota det? Menmen! Det löser sig!
Sen så ska vi ha utställning å massa annat skoj, well.. kan ju inte säga att vi kommer få tråkigt på våra
foto lektioner! :)

Åkte hem och sen 20-30 minuter efter så åkte jag med Lena till Linde och skjöt luftpistol, lite svårt - men sjukt
roligt! :) Ska lätt fortsätta med det! Och bilder kommer sen! :D


Nu ska jag ta det lugnt, se ett avsnitt av buffy å sen om jag inte redan somnat, kanske sova.. om jag kan vill säga.


Hare bra!♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

visst fan e de kul? ;)

Fast saknad är ganska enkelt att fota.

Men men nu ska jag dra igång en film o lägga mig :P



Kram på dig gullet

2011-11-11 @ 02:57:48
URL: http://danielwot.blogg.se/
Postat av: Lena

Fullspäckad dag för dig. ;)



Klart du ska fortsätta! =P

Du var jätte duktig!

Tänk på fokusen att vara noggrann och det viktigaste VARJE skott räknas.

Glöm dom dåliga koncentrera dig på dom bra! =)



2011-11-11 @ 13:04:20
Postat av: syster

hej sis =)

bara ett par timmar kvar sen kommer jag och hämtar dig =D

2011-11-11 @ 13:25:10
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback