♥ Plugg, plugg och mera plugg! ♥

Hejsan hoppsan.♥

Vaknade runt 13 idag, åt lite lätt frukost och satte mig sen och pluggade.  Har ju hoppat av Multimedia B så hade ingen lektion idag, måste dock prata med min mentor så jag kan hoppa in på någon kurs, vet ej vad det finns att välja bland liksom.

Men idag pluggar jag iallafall hemifrån *stolt*  Håller just nu på att plugga lite samhällskunskap, ska avrunda lite och börja med lite uppgifter från Foto lektionerna, vi hade fått en praktik uppgift som ja totalt glömt, kommer inte ihåg vad det var så måste kolla.

Mamma och jag fick nyligen besök av Gun och Lena + Damion, så vi drack lite kaffe och Lena snodde min kamera en sväng, så efter att både hon å jag fota så blev det 271 bilder på typ 1 timma, så bilder kommer sen! ;)

Jaja, nu ska jag fortsätta lyssna på min julmusik♥ och plugga! 

Hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men snälla du, julmusik??

Bra att du pluggar hemifrån iaf o inte gör som andra, sitter o latar sig :P

Kram Danne

2011-11-08 @ 17:32:00
URL: http://danielwot.blogg.se/
Postat av: syster

Men du syster yster..... Klockan ett äter man väl ändå inte frukost då är det ju Lunch ;)



Vad duktig du är så stolt ska du veta =)



kram på dig och saknar dig massor <3

2011-11-08 @ 20:17:55
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback