Snaaart så!

Så fort nya bloggdesignen är klar  samt när ja gjort en ny till min syster Jenny, så ska jag
börja sälja bloggdesigner!

Jag kommer skriva om priser och allt bättre när det är dags! :)


Kommer även sätta igång ordentligt med fototjänsten.
Jag kommer lägga upp det mer ordentligt med priser och tider och allt sådant och berätta
lite allmänt om det och varför jag gör det, varför priserna är som de är och ja, förklara lite
om det hela!

Ska fixa min foto hemsida så fort jag kan och känner att jag har tid där det kommer vara
mestadels information om fototjänsten och även om mitt projektarbete i skolan.

Kommentarer
Postat av: syster

Ååå vad spännande ;)

ska bli kul att se vad du hittat på nu =D



kram

2011-11-15 @ 15:27:08
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback