Tävling hos tvspelsweb - Tema: Fart

Jag är med i tvspelsweb's tävling om ett valfritt stativ eller stativkit!

Det stativ-kit jag vill vinna finns här: http://www.tvspelsweb.se/stativkit-trebensstativ-ryggsack-liter-p-3128.html

Varför vill jag vinna detta?
Jo, precis som tidigare så är min ekonomi inte den bästa, jag studerar och får bara
studiebidrag precis som många andra ungdomar i min ålder.
Jag ska öppna ett UF Företag som projektarbete i skolan och vill ha så mycket utrustning
som möjligt - men tyvärr har jag inte direkt råd med det. Därför är jag med i den här
tävlingen för att ha chansen att vinna ett stativ-kit då det är väldigt bra att ha ett stadigt och bra
stativ när man fotograferar produktbilder, modellbilder, natur eller ja, vad som helst!




Kommentarer
Postat av: OLIVIA FOTO

cool bild!

2011-11-20 @ 20:02:03
URL: http://oliviafoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback