♥ Tiden drar iväg.. ♥

Godkväll! ♥

Sitter och dricker te o äter kvälls macka och ska redigera lite bilder från höstlovet.
Känns som denna dag har gått huuur sakta som helst, men ändå fort.. humm..

Jag har städat lite i köket eller ja, jag fixade inte så mycket, men lite, och så baka jag
"cupcakes botten" som jag kommer säga hedan efter tack vare en viss Daniel...... >_<
men iallafall så blev dom väldans bra! Skulle dock använt de lite större formarna, haha.
jaja, så kan det gå.

Efter det så kom pappa hem och straxt efter det så la jag mig på sängen och vilade, lyckades
typ sova en timma nästan och när ja vaknade så var min huvudvärk fortfarande inte borta.. suck..
Mamma väckte mig för vi skulle äta och fick två ipren samtidigt. Nu har huvudvärken försvunnit men
den är påväg tillbaka känner jag på långt håll.

Juste.. sen så måste jag ju börja skissa lite! Har ett par bloggdesigner att fixa :))

Nu ska jag dricka mitt underbart goda te och sen redigera bilder och sen sova! eller nej, ett avsnitt
av Buffy SEEN sova. :)

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: syster

Tack så mycket nu har jag den i huvet igen...suck hahahaha;)



god natt syster hoppas huvet är bättre i morgon =)

2011-11-07 @ 23:25:28
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback