Tralala..♥

DAGENS HUMÖR: Tröött as hell, glad osv.
DAGENS KLÄDER: Underkläder, svarta mjukisbyxor, t-shirt och en av mina favorit tjocktröjor♥
DAGENS FRISYR: Utsläppt med mössa samt haft luvan på.. fast hemma är de ingen huvudbonad.
DAGENS SMINK: Inget - som ganska ofta.. orkar inte sminka mig på morgonen.
DAGENS VILL HA: en kram ;o
DAGENS BORDE: Sova....
DAGENS PLANER: Inte haft nå planer för denna dag, men jag ska snart sova !
DAGENS TRÅKIGASTE: Huvudvärk..
DAGENS LÄNGTAN: Att fotografera.....
DAGENS VÄDER: Molningt, kallt och trist..
DAGENS FUNDERING: Om jag ska köpa batterigrepp, blixt och 50mm objektiv innan nyår..
DAGENS BEROENDE: Buffy♥
DAGENS LÅT: Scotty McCreery - Write my number on your hand
DAGENS ORD: Pikabo.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Dagens vill ha hade jag kunnat hjälpa dig med =)

2011-11-15 @ 02:06:07
URL: http://danielwot.blogg.se/
Postat av: syster

Jag med ;)

2011-11-15 @ 15:26:07
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback