Lite frågor med svar ! :)

Frågor om Kärlek
är du singel? - Aaa
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - tyyp
hur många har du varit kär i? - tre
gillat 2 personer samtidigt? - sanningen, aa =/
är du kär just nu? - Näää ;)
gilla du att kramas? - hahah yeahh
gilla du att pussas? - nte så att jag ogillar
haft nån förhållande denna år? - kanske kanske ntee
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? - tyvärr så aa..
Sagt jag älskar dig till nån och menar det? - Såklart
Tio frågor om dig själv
namn? - Burcu Sara
när fyller du år? - 14 Juli
några piercingar? - Öronen
vad har du på dig just nu? - Pijamaas haha
vilken årstid är bäst? - Sommar !!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - hmm.. Att vakna med ett sms från den man älskar/gillar, äta en god frukost ääta så mycket och sen bara chilla på dunka på musik
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag vågar säga ifrån, och kaxig när det gäller ;))
vad är du bra på? - Lyssna och hjälpa människor :*
vem älskar du mest på denna jorden - Alla säger familj eller sin kille/tjej fast jag vet faktiskt nte..
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Om det är säng såå själv men samma rum så tillsammans
10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - allt o allt, Elif vet det mästa om mig !
vem är den roligaste av dina vänner? - Eshtar (kallas Mano)
vem är snyggast av dina vänner? - Alla mina vänner är snygga ;)
vem är mest partyprisse? - Emel,eshtar
vem är den du helst har filmkväll med? - Elin
vem av dina vänner är mest "evil"? - venne
10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Asso om jag måste välja mamma, men ingen i familjen vet saker om mig eftersom jag aldrig berättar nåh hehe + jag är pappas lilla flicka *hihi*
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Aa
vem är farligast i din familj? - JAG ! hahaha...
vem är coolast? - JAG ! mohahahh...
har ni något husdjur? - Nää
vem har du mest gemensamt med? - ingen hah
vem står för underhållningen? - haa?
vem sover du oftast med? - lillbrorsan
roligaste kvällen med familjen? - Ööhmm..
10 frågor om idag
vad har du gjort? - Varit i skolan
vad ska du göra nu? - Göra klart listan sen gå ner för att kääka
har du gjort något dåligt idag? - aa.. jag e OND MOHAHHAHA
vad har du ätit idag? - Det jag gjorde på hemkusnkapen, soppa och bröd
har du duschat idag? - Nää tänkt göra det lite senare mot kvällen
är du trött nu? - JAAA kommer decka på plats
vad händer i morgon? - skooolaaaa
går du i skolan? - Näää abosulut nte.. jo
har du varit i skolan idag? - Japp
ANNAT
Hur mår du just nu? - Bra, bara trött
Har du piercat dig? - Öronen bara
Är du hungrig nu? - Är alltid hungrig, höhö
Vad är klockan just nu? - 17:03
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se och facebook
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Elif
Vem ringde du senast? - Elif
Vem sms:a till dig senast? - Elif
Vem sms:a du till senast? - ELif.. HAHHA
FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Tyyp 15 min sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - han är där nere ska snart ner för att säga hej
ÖVRIGT
Gillar du punk? - Öhhm inget emot de men nää
Har du sminkat dig idag? - Nää, naturlig liten tjejj :D
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nope
Vilket är ditt favoritband/artist? - Måånga..
Vad gillar du för musik? - RnB och rapp/hiphop..
KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - yesbox
Har du fler än 3 jeans? - nää jag e fattiig. skojja men aa
Har du fler än 5 tröjor? - har bara en :( okej.. jaa
SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ibland
Använder du wax? - haha nä
Använder du ögonskugga? - d händer ibland
Använder du kajal? - nope
Använder du hårspray? - behöver ntee haha
Använder du volymspray? - behöver ntee
Använder du parfym? - Duschar i parfym hahha
Använder du läppglans/läppstift? - Händer att jag använder läppglans nångång då o då
Använder du brunkräm? - förstör huden.. så nej
Använder du rouge? - nae
Uppsatt hår eller hängande? - tycker om båda fast jag har alltid uppsatt eftersom jag använder slöja :)
plattar/lockar du håret varje dag? - behöver ff nte ....
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - vilken idiot gör det...
Frågor om Kärlek

är du singel? - Yes.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ibland.
hur många har du varit kär i? - hm.. vet inte ;p om man tänker kär "på riktigt"  så .. 3-4 kanske.
gillat två personer samtidigt? - Najj. eller ja jo. fast de va ett braaa tag sen! Uhh! ;o
är du kär just nu? - Mja kär å kär vet ja väl inte.. men jag vet att jag gillar en person ;)<3
gillar du att kramas? - Ohjaa! kramas är bland de mysigaste som finns!
gillar du att pussas? - Arå! ;)
haft något förhållande detta år? - Jaa :p
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? - Mja, vet inte o:
Sagt jag älskar dig till nån och menar det? - Självklart!!
Tio frågor om dig själv
Namn? - Jessica Widh
När fyller du år? - 23 Juni
Några piercingar? - Inte längre, haft snakebite.  men vill pierca naveln å ska ta hål i öronen.. igen.. :p
Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor, t-shirt, mysig tjocktröja och underkläder.
Vilken årstid är bäst? - Sommar.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna upp framför någon man gillar, ligga kvar en stund och mysa, gå upp och ev. äta frukost eller allmänt bara ligga kvar i sängen ett tag och ta det lugnt :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är mig själv och att jag står för det jag gör och säger och att jag är psykiskt stark - oftast.
Vem älskar du mest på denna jorden - Jadu.. jag vet inte.. för tillfället får ja väl säga min familj och närmsta vänner.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon såklart! :o


10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Ingen vet allt.. men av mina vänner vet nog min bästa vän, Thomas Falk mest.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Oj! Jag vet inte o.O
Vem är snyggast av dina vänner? - Jadu :o alla ? :D (A)
Vem är mest partyprisse? - Vet inte o.o'
Vem är den du helst har filmkväll med? - hmm.. jadu.. vet inte. ;o Daniel kanske? (A) eller Malin? eller nån? :o
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Dennis! :o tror jag o.o'


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - För tillfället så är det nog min älskade syster, Jenny, som står mig närmast. <3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Yepp! ;3
Vem är farligast i din familj? - Jaaaag ! GRRR...
Vem är coolast? - Men hallå? Jag såklart! 8D
Har ni något husdjur? - Inte längre.. :(
Vem har du mest gemensamt med? - öh.. o.o' Jenny tror jag.. eller Tina.. eller Lena... GAH jag vet inte !
Vem står för underhållningen? - Alltid jag! ;)
Vem sover du oftast med? - öhm vaaa O_o
Roligaste kvällen med familjen? - Fredag/Lördagkvällar kan ofta blir roliga!


10 frågor om idag

Vad har du gjort? - Varit hemma och vilat mig, avinstallerat program på datorn och flyttat filer till hårddisken.
Vad ska du göra nu? - Svara på alla dessa frågor..
Var du gjort något dåligt idag? - öh.. vet inte :s
Vad har du ätit idag? - Ett par mackor till frukost och schnitzel, potatis och brunsås till middag.
Har du duschat idag? - Nope, gjorde igår :)
Är du trött nu? - Jao det är jag, varit hela dagen..
Vad händer i morgon? - Har jag fortfarande såhär ont så vara hemma å ta det lugnt, annars skola.
Går du i skolan? - Yes.
Har du varit i skolan idag? - Nope.


ANNAT

Hur mår du just nu? - Sådär.. har ont i bröstkorg å är trött.
Har du piercat dig? - Ja, men tagit ur piercingarna.
Är du hungrig nu? - Nope
Vad är klockan just nu? - 19:05
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se, facebook och grooveshark.com


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Jenny  x)
Vem ringde du senast? - Gun
Vem sms:a till dig senast? - Daniel.
Vem sms:a du till senast? - Daniel xD


FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Timme sen kanske :P
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - samma.


ÖVRIGT

Gillar du punk? - mja typ :P
Har du sminkat dig idag? - Nope!


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - Yes!
Vilket är ditt favoritband/artist? - ojoj! många! men typ Scotty McCreery, Volbeat, Sabaton å många fler :3
Vad gillar du för musik? - Allt typ.. utom håkan hellström, justin bieber osv.


KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Jaoo
Har du fler än 3 jeans? - Ja :p
Har du fler än 5 tröjor? - yepp
SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - När jag sminkar mig så ja.
Använder du wax? - naj.
Använder du ögonskugga? - Det Händer.
Använder du kajal? - Ibland.
Använder du hårspray? - Ibland
Använder du volymspray? -Nej
Använder du parfym? - yees!
Använder du läppglans/läppstift? - Läppglans ibland.
Använder du brunkräm? -nää!
Använder du rouge? - nån gång.
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på.
Plattar/lockar du håret varje dag? - nejj.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Neej xD

Kommentarer
Postat av: HANNA

kul med test, vill också göra :D

2011-11-17 @ 19:33:31
URL: http://hannalovisasol.se


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback