Utmaning! - 7 sanningar

Regler:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem du utmanat.
1. Jag har aldrig färgat eller tonat mitt hår, det är sant! Min kära mor är anti hårfärgning.. :/
2. Jag är en väldigt känslokall och egoistisk människa, jag prioriterar alltid mig själv först. ;P
3. Jag har ett helt rakt väck/streck tvärs över handflatan, vanligen brukar det vara två som korsas.
4. Jag gör mycket fina ljudeffekter när jag kör bil.
5. Jag tål inte när folk smaskar när dom äter eller biter på naglarna.. BLÄH!
6. Jag är beroende av Pepsi max.
7. Precis som Maria så är jag heller inte medlem på facebook och har heller inga planer på att bli det, HA!
Jag utmanar Sanna, Karin, Malin, Emelie, Eva, Anna och Ilhana
- Jag hittade denna utmanings sak på en annan sida, så är ej utmanad av någon! -

Regler:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

1. Jag har ett flertal fobier; Spindlar, Clowner, höjder, mörker m.m.
2. Jag är en person som bryr sig om andra mer än mig själv.
3. Fotografering är det bästa jag vet! - är jag nere och depp så kan min kamera alltid få mig le (A)
4. Min högsta dröm är att åka jorden runt och fotografera. - åtminstone till italien, frankrike, usa, england, scotland, och irland typ..
5. Jag har världens bästa humor! hahaha = jag har ingen humor typ (A)! xD
6. Jag kan ha sjuukt svårt att bestämma mig för saker.. typ om det är två klädesplagg o ja ska köpa ett, har ja svårt att bestämma mig...
7. Min favorit genre i film är skräck! :)

Jag utmanar Daniel, Jenny, Thomas, Linn, Catarina, Susanna och Moalinn :D<3

Kommentarer
Postat av: Susanna

Susanna, jag susanna? xD

2011-11-20 @ 01:01:25
URL: http://susannawestman.blogg.se/
Postat av: Daniel

Klar nu ;)

2011-11-20 @ 02:28:16
URL: http://danielwot.blogg.se/
Postat av: ♥ ÖRNSKÖLDSVIKS BÄSTA BLOGG

Svar: Roligt. Men jag känner mig tråkig, så jag antar inte utmaningen. ;)

2011-11-20 @ 17:04:21
URL: http://fingerborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback