Jag har typ tråkigt o.o

1 - ÖNSKAN
Nytt objektiv <3
2 - VAL
Coca Cola eller Fanta: Fanta
Hund eller katt: Båda D:
3 - PERSONER
Du kan berätta allt för: Thomas & Andreas typ.
Du tycker om: Min älskling <3
Du inte gillar: mååånga
4 - SAKER
Du gör när du har tråkigt: photoshop, ute och går, städar m.m.
Du gjorde igår kväll: photoshop, väntade på att  andreas skulle komma in på msn.
Du kan höra just nu: tv:n
Du inte kan leva utan: Vännerna, älskling, familj, syskon osv.
Bästa sak: System kameran & Ritplattan <3
Irritationsobjekt: att min penna till ritplattan är försvunnen D:
5 - NEJ TACK
Skolämne: idrott ;P
Mat: ärtsoppa xD
Musik: M.J, Justin.B  m.m.
Dryck: Vin
Djur: Spindlar!
6 - HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: inte riktigt dejtat xD
Brutit mot lagen: Ja xD
Blivit arresterad: nej
Badat naken: jupp
Varit med på TV: hoppas ej det !
Varit med i tidningen: Jaa :p
7 - FÖRSTA
Bästa vän: Lilla Lena
Husdjur: många.
Piercing: Öronen
CD skiva: venne
Bil: jag har ingen bil
Ord:  öh vet inte xD mamma elr ngt kanske
8 - SENASTE
Telefonsamtal: Tina tror jag
Mat: Macka
Dryck: Coca cola
Biltur: hm.. venne.
Tv-program: Olivia eller nåt (barnprogram som damion tittar på just nu)
Spelad låt: vet ej.
Köpta klädesplagg: öhm....
9 - FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött, flumm
Tanke: Bara några timmar kvar :D
Kläder: svart tjocktröja, Lila jeans, strumpor, grå t-shirt
Bakgrund på datorn: nån vista bakgrund(mammas dator)
Känsla: längtansfull
Tid: 11.16
10 - FAVORITER
Dialekt: Smålänska (A) nej men vet inte
Mat: tacos <3
Låt: Har många men.. typ.. en volbeat - Fire song
Film: Twilight ECLIPSE, å mkt mer
Tecknad figur: kalle anka (h'
Komiker: ööh
Veckodag: fredag & lördag
Glassmak: lakris, choklad, m.m.
Artist: många...
1 - ÖNSKAN
Ny kaamera! Canon EOS 60D <3

2 - VAL
Coca Cola eller Fanta: Cola! :D
Hund eller katt: Båda.. men måste jag välja så, hund. :>

3 - PERSONER
Du kan berätta allt för: Thomas Falk <3
Du tycker om: Daniel :D<3
Du inte gillar: Mitt idiotiska ex .. å många fler!

4 - SAKER
Du gör när du har tråkigt: Städar, musik, sjunger, photoshop, redigerar bilder, fotar m.m.
Du gjorde igår kväll: Redigera bilder, tog de lugnt, chatta, beställde ett batterigrepp m.m.
Du kan höra just nu: regndroppar som slår mot fönster grejen utanför.
Du inte kan leva utan: Mina vänner, mina släktingar/min familj å min kamera!
Bästa sak: Min Ögonsten; Kameran<3
Irritationsobjekt: vet inte ;o

5 - NEJ TACK
Skolämne: Vet inte riktigt.
Mat: ärtsoppa xD
Musik: M.J, Justin.B, Håkan hellström  m.m.
Dryck: Whiskey
Djur: Spindlar!

6 - HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Mja typ.. xD varit tsm med min bästa vän iaf(fd. bästa vän/vän..)
Brutit mot lagen: Nej jag är alltid laglig snäll! (A)
Blivit arresterad: Varje fredagkväll! eller inte. :>
Badat naken: Jajamensan!
Varit med på TV: Deet hoppas jag inte!
Varit med i tidningen: Mååånga gånger!

7 - FÖRSTA
Bästa vän: Lilla Lena
Husdjur: Donna & Lurven(?)
Piercing: Öronen (har ej längre)
CD skiva: öhh ja för de kommer ju jag ihåg!
Bil: en lamborghini.... nejmen har ingen bil! :o
Ord: minns ej..?

8 - SENASTE
Telefonsamtal: som jag ringde? pappa.. som ringde mig?.. Daniel.
Mat: Lövbiff, pommes och kall bea sås!
Dryck: Tropiska frukter
Biltur: öhm.. jag minns inte! O_O
Tv-program: Öhm.. o.o'
Spelad låt: Scotty McCreery - I cross my heart
Köpta klädesplagg: Min kinky julklänning!!! :D:D

9 - FÖR TILLFÄLLET
Humör: Typ.. trött.. seg, glad å så.
Tanke: Jag får snart mitt batterigrepp!
Kläder: Grå mjukisbyxor, trosor och min sööta sovtröja.
Bakgrund på datorn: En bild jag fotat i solnedgången på ett träd typ..
Känsla: vet inte o:
Tid: 00:58

10 - FAVORITER
Dialekt: Smålänska (A) nej men vet inte..
Mat: kycklig ris och beasås+ ost i ugnen <3
Låt: för tillfället står nog Scotty McCreery - I cross my heart och write my number in your hand högst på listan.
Film: Jadu.. :o vet inte.. typ.. life as we know it, pirates of the caribbean m.m.
Tecknad figur: Tiiiiiger! :3
Komiker: film?uhm..  de flesta adam sandler filmer är bra :> men grown ups är as bra!
Veckodag: fredag & lördag
Glassmak: vanilj, lakris, choklad, m.m.
Band/Artist: Scotty McCreery, Miley Cyrus, Volbeat å många fler :>

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-19 @ 09:30:12
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback