Några frågor!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: falukorv & palsternacka
Kläder just nu: jeans, ljusgrått linne & vit kofta
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: Godnatt
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: svårt att bestämma mig
Sommarplaner: Jobba, kanske en utlandstripp lr bilsemester.
Fisk eller badkruka: Fisk egetnligen, men är rädd för att jag är på väg mot badkruka (Tråkiga jag)
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt och regnit växelvis
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, säng & ombyte
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 10
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: Bravehearth
Tror på liv på andra planeter: någonstanns ja
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: tycker om iaf
Har du några homosexuella vänner: har haft iaf, men har inte hållit kontakten
Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: det är olika från gång till gång. just n när jag är så trött känsn bio som ett bättre förslag :P
Är du kittlig: inte så farligt, men ja, det kan man väl säga att jag är
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? Nej bara gråsuggor och tveskärtar
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: snällhet
Det här är jag bra på: lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom
Bästa bok? för tillfället läser jag pinnochio effekten och den måste jag ju bara rekomendera!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna transformera mig
Vad vill du jobba som? utvecklingsfrågor i företag inom beteendevetenskap (någonting sånt lr liknande)
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? Ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror inte det.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) för tillfället stökigt, mena nanrs gillar jag ordning och reda.
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? knappt
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? till och från
Brukar du sola? Ja, men inte nu på ett bra tag
Vad gör du om du får hicka? sväljer tre gånger medan jag håller andan
Röker du? Ibland
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te är underbart gott. kaffe funakr det med, men kan inte sova sen isf
Har du en besatthet? Nej det tror jag inte
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött som en gnu, Glaaad och ja.. trött...
Favoritgodis: choklad!
Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming, ärtsoppa osv. x'3
Kläder just nu: svarta mjukisbyxor, lila långärmad tröja, en svart - lite förstor tjocktröja och jacka + mössa.
Musik just nu: ingen alls ;o - om inte det gills att klasskamrater sjunger "muffins" med björn rosenström typ..
Vad sa du senast: o.O okeeejjj
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: öööh...
Sommarplaner: Ta studenten, festa, fotografera, leta/skaffa jobb osv.
Fisk eller badkruka: Fiiiisk!!!! :D fast gillar att ligga på stranden och sola också :)
Saft eller alkohol: Båda? :>
Hur många kuddar sover du med: tvåå
Favoritväder: Sommar och sol !  fast regn kan vara mysigt också! :) - Sålänge det INTE åskar/blixtrar !!!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: ombyte, kamera och en vän! xD
Spelar du nåt instrument: Nope, men jag kan spela lite på olika instrument som trummor, gitarr, bas och piano!
Morgon- eller nattmänniska: Nattuggla !
Sparare eller slösare: beror på:)
Bästa film: Svårt ! finns så måånga!
Tror på liv på andra planeter: Ja, jag bor ju på månen så!
Kommer du ihåg din första kärlek: Mjo..
Älskar du henne/honom fortfarande: hahaha nejj xD
Har du några homosexuella vänner: Jodå typ :)
Tror du på mirakel: Ibland!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jodå! Fast jag kan ha såna dunder humörsvängningar - inte meningen dock!
Ser du på kärleken som ett misstag: Absolut inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 tror jag:)  helst en pojke och en flicka iallafall!
Bio eller promenad: Beror på vad för film och var man ska promenera.
Är du kittlig: Nej!
Snarkar du? som jag sagt tidigare, sover extremt tungt oftast men är man förkyld händer det säkert :p
Stjärntecken? Krääfta
Rädd för insekter? ehm.. tyyp! xD
Äckligaste insekten: svårt !
Största svaghet: hmm.. beror på.. typ jag är nog väldigt svar för underbart folk samt ögon.. >< om jag kollar någon i ögonen och personen kollar tillbaka, lovar- jag kommer bli helt avslappnad och smälta XD
Det här är jag bra på: Lyssna, bry mig om och ställa upp för folk, fotografera(lite iaf..)
Bästa bok? För tillfället får det nog bli Camilla läckberg's bok, Fyrvaktaren
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? trolla 8D
Vad vill du jobba som? Fotograf!
Chips, morötter eller godis? hmm..  Cupcakes? :D
Pizza eller hamburgare? beror på..
Skriver du dagbok? Mja.. bloggen är la som en slags dagbok?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag piercade mig förrut, snakebite, men tog ur dom i Juni iår.
Stökigt eller välstädat? Mittemmellan eller välstädat =)
Gungar du på stolen? Inte längre :P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? NEJ!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster om jag använder kniv - annars höger.
Är du rädd för blod? Nja.. beror på hur mkt.
Saltar du på maten? pommes saltar jag! och om ja håller på att laga mat händer det att jag tillsätter salt.
Gillar du att sjunga? Ja! :)
Anser du att du är stark? Ohja! sjuukt stark! :D
Brukar du sola? Jodå! =) Fast bara på sommaren i solen.
Vad gör du om du får hicka? hickar:) nejmen, håller andan och sväljer 3 gånger eller dricker :)
Röker du? Nej fy!
Snusar du? usch!
Använder du knark? Men gud neeej! USCH!!! :S
Kaffe, te eller inget? Kaffe och Te!
Har du en besatthet? min kamera! =)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik

sv: Tack så mycket :)

Jag köpte mössan på Ebay :)

2011-11-21 @ 11:52:31
URL: http://pladdermf.blogg.se/
Postat av: Daniel

Men du, Bungy jump verkar jävligt kul! måste jag testa nån gång, likaså fallskärmshoppning och Basejumping med vingdräkt! :D

2011-11-21 @ 16:40:29
URL: http://danielwot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback