♥ Ännu en lång dag avklarad. ♥

Hej på er.♥

Har fått göra en hel del idag..
Jag satte upp vykort och bytte platser å massa sånt i ställningarna, jag har prismärkt och sorterat kort(jag som erbjöd mig, fast så hakade simon oxå på att hjälpa till med sorteringen.) Sen så har ja plockat å grejat lite när ja inte haft något att göra, och tagit de lite lugnt.. var sen ner till Anette och hjälpte henne prismärka nyinkomna varor och pricka av att dom kommit.

BERÖM! ♥
Det jag tyckte var skönt med dagens jobb var att jag tydligen fått mycket beröm. Anette berättade att dom hade gett mig mycket beröm och sagt "hon är ju redan självgående!" och så vidare.. Och så sa hon att jag ska ta åt mig för att det är inte ofta man får sånt beröm!  Det uppskattas och gör att jag tycker det är roligare att vara där!

Tidigt avslut på dagen och trevligt sällskap efteråt..
Iallafall så sa Anette åt mig runt 15.50 när hon skulle gå att jag kunde sluta "om en halvtimma" så  runt 16.20.. Och eftersom jag skulle träffa Edin runt 18, så drev jag runt i stan tills dess, kallt och regnigt.. Vi pratade massor, åkte bil och hade allmänt trevligt! :) Ser fram emot att umgås med honom på Fredag och ev. innan dessa ^^.

Nu ska jag ta en macka, en kopp te och fortsätta kolla på Buffy! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: syster

Klart du får beröm du är ju bara bäst =D

tack så mycket för hjälpen <3

2011-10-19 @ 07:53:04
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heej, det låter som en najs dag ju!

Alltid trevligt med lite beröm :D

SV: Härligt :)

Kram//Hanna

2011-12-16 @ 17:15:15
URL: http://presentl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback