♥ En trött foto sessan kommer lastat...♥

Godkväll!♥

Dagen började segt, låg kvar i soffan till 8'00 och gick och åt frukost, borsta hår och tänder samt klädde mig och plattade håret lite.

Väl i Gislaved höll jag på att blåsa bort tamejtusan! Menmen, jag redigera lite bilder, fotade en bild till ett idkort eller körkort eller något, och även gått till coop för att Martin inte hunnit äta lunch för att han fick kunder samt ett samtal.

Menmen, iallafall på lunchen idag åt jag bara lite lätt korv med bröd för jag inte va nå super hungrig, köpte även en trisslott, och gissa vad!? jag vann hela 50..... kronor.. HAHAH :D menmen, fick ju en vinstlott av farmor som hon vann 50kr på, så har 100kr :) *mohahaha*. Sen så var jag in på Kappahl och där köpte jag en blå-svart långärmad tröja för 100kr, 1 svart fin mössa och ett svart pannband typ och så fixade jag ett typ "club kort" där, vem vet när de kan komma till pass? hahaha, alltid bra att ha, eller? :)

Slutade 16.30 idag för att hinna hem och slippa stressa då Tina och Dan skulle på föräldramöte så jag fick vara barnvakt åt Nando, vilket jag inte tog någon skada av! Alltid roligt att passa honom, han är så söt, charmig och otroligt go! Ska man ta på honom byxor eller precis bytit blöja eller något och han står upp, så pussar han en på pannan! hahah mosters gull.<3

På fredag ska Tina och Nando samt troligen Tea m. barn komma till kamerahuset då jag ska få testa ateljén(studion) där, ska bli mycket roligt! :)


Jag vet jag har inte lagt upp så mkt bilder, men jag har inte haft ork eller tid.
Bilder kommer på allt ja köpt på ullared och i stan osv. samt på de jag fotat, men troligen får ni se allt i helgen när jag har mer tid!

Men nu ska jag sooova!  GODNATT

KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: Peennys ♥

Anmäl dig gärna till veckans blogg.

Vinnaren får:

- länk och motivation till varför bloggen förtjänar titeln "veckans blogg" i ett inlägg

- bildlänk i menyn som kommer synas en vecka



Ha en bra dag :)

2011-10-05 @ 00:23:51
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: jenny

Låter som att du haft en bra dag i alla fall =)

ser fram imot helgen då man får se alla korten =)

2011-10-05 @ 10:35:38
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Josefin

Kul att du ska få fota i ateljé - det ger lite av en annan känsla än att fota ute eller hemma. (Synd nu att det inte blir i morgon bara!) Det tyckte jag alltid var något av det roligaste när jag hade foto - det och framkallning. Haha, fast just framkallning var ju inte min bästa sida precis!

2011-10-06 @ 16:09:29
URL: http://dynasty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback