♥ Min nuvarande design troligen tillsalu.. ♥

tjosan på er.

Först och främst, vill jag tacka dom som stöttar mig i mitt bloggande just nu.  Speciellt min far
som sagt att det inte är nå jävla virus skit. och när pappa säger det - så är det sant! För pappa
kan de mesta om virus grejs och han har ett bra virusprogram.

Så ni som får virus varningar - erat/eran virusprogram/brandvägg är bara skit! byt skiten till nå bra om
ni vill läsa min blogg! :)

Jag kommer nu fortsätta blogga, mest för mig själv men även för andra.

Sen så funderar jag på att sälja min bloggdesign om det finns någon som
är intresserad, då kommer följande grejor ingå:
* Header - dina bilder, 8 stycken.
* Bakgrunden
* Menyn till höger - med dina bilder!
* Dropdown meny
* En text i slutet av varje inlägg som du väljer vad de ska stå (för mig står det "Kram, Foto Sessan ♥")
* Inläggning av koderna osv. och ser till att allt ser bra ut för både dig och mig!

Detta går att få mot extra betalning:
* Ändring av färger på bakgrund å sådant.
* Footer längst ner på din blogg
* Övriga önskemål!

Har du frågor? skriv en kommentar eller mejla mig på [email protected].
Intresserad? Hör av dig av vad du är villig att betala så diskuterar vi! :)


Nuu så blire att forsätta med det jag gör.. dunkar musik å chillar lite:) Ska nog se om mamma å pappa har
någon öl kvar i kylen *blink*


Ha en bra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag kör chrome och får inga som helst virusvarningar på dig!! :)



Dom som får det kör troligen Firefox och har det där konstiga "avg plugin" (eller liknande) fortfarande aktiverat - hade det förr, och man kunde inte gå någonstans utan att få virusvarning!

2011-10-29 @ 12:02:53
URL: http://dynasty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback