♥ Ett starkare sinne ♥

Hmm..

Att vara sig själv, med någon annan, är svårt.
Men när man äntligen hittar någon, man kan vara sig själv med.. ska man lita på personen då?
Svar: Nej...

En vis person sa till mig en gång "Du ska inte lita på någon, vem det än är.. lova mig och glöm aldrig det!"
Jag förstod inte till en början, men nu förstår jag precis.. jag ska aldrig lita på någon till 100% igen.
Sist jag litade på någon till 100% blev mitt hjärta krossat, men inte lika krossat som i maj.. Men det blev
krossat. 

Den såkallade visa personen som sagt det här till mig.. är min mamma, men även min pappa instämde,
och de har båda väldigt rätt. 

Det finns 2 personer jag litar på till 1000% som jag alltid kommer lita på.. och det är mamma och pappa,
de personerna jag vet aldrig kommer svika mig. Men jag vet även.. att jag har tre syskon, tre systrar..
som jag också litar på och alltid kommer lita på..

Jag kommer aldrig svika någon av er, sålänge ni inte sviker mig.

Jag älskar er!

Var bara tvungen att få skriva av mig.. lite smärtor jag har inom mig.

Kommentarer
Postat av: jenny

Klart du ska skriva av dig om du känner att du behöver...Det är ju mycket därför vi bloggar =D

Och självklart kommer jag aldrig att svika och det kommer inte dom andra två göra heller <3 Visst vi kommer säkert bråka/tjafsa men va fan vi är ju systrar haha det hör till ;))

Men den/dom som alltid kommer att stötta dig och finnas bakom dig genom allt och vad som helst så är det vi systrar..spelar ingen roll vilka groll vi har men händer det något då kan vi lita på att vi har varandra det är det som kallas FAMILJ <3



Lav ya och längtar tills du kommer hem

SAAAAKNAR DIG <3

2011-10-07 @ 00:18:27
URL: http://jennytsf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback