♥ Flicka ledsen :( ♥

Hej på er.. ♥

Jag gjorde iordning mig, fick i mig en macka och sen gav mig iväg mot bussen.. innan jag gick över
järnvägsövergången så spydde jag i gräset på "ängen" typ... uuuusch! :(  Så var bara att vända om
och gå hem till syster igen.. VARFÖR skulle detta hända? JO för sånt händer den här tiden på året...
blää...

Har iallafall messat Martin och fått svar så han sa åt mig att vara hemma imorgon med.

Missar att fotografera imorgon dock.. buhuhu men får göra det nästa vecka istället i think. Tråkigt men
så går det...

Idag ska jag och syster ha Buffy maraton eftersom jag är hemma.. ♥


KRAM, Foto Sessan♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Krya på dig syster..tänker på dig.

Hoppas du får en någerlunda bra dag ändå och att inte lilla nando blir sjuk med.

stor KRAAAAM och du kan få låna johnny depp i dag ;)

2011-10-06 @ 12:34:17
URL: http://jennytsf.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tråkigt att du mår dåligt! :(



Krya på dig! :)



Du skulle nog inte bitit henne i tårna, hihi! ;)

2011-10-06 @ 16:11:50
URL: http://dynasty.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback