♥ Godmorgon, Godmiddag, Godkväll och Godnatt! ♥

Hej på er. ♥

Vet att ja är dålig på att uppdatera, men jag har ärligt talat inte tid- och inte så mycket att skriva om.
Jag hinner heller inte fotografera så mycket eftersom jag jobbar mellan 10-16'50 varje dag, ibland slutar
ja senare, ibland tidigare, men ja tar inte med kameran dit så ofta. Och sen så är ja alltid så trött när jag
kommer hem så tittar typ på buffy och tar det lugnt..

Men iallafall, dagen var rätt bra, det fanns mycket att göra och fick även grejor jag ska fixa imorgon. Sen
så kom min lärare, Johan och hälsade på - min handledare samt chefen på Korthuset gav mig mycket bra
respons till honom och sa att jag var rena drömmen att ha där *happy face*.

Kom hem och började städa direkt! ska fixa bänken när jag har tid, sen någon dag denna veckans ka ja plocka
ner allt från bokhyllan och ta bort den innan den faller itu. Får se vad jag fixar dit istället.

Men nu ska jag ta det lugnt och försöka sova!

Godnatt.♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn/Smeknamn:
Spara uppgifterna? bloglovin

E-postadress: (bara jag kan se den)


URL/Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback